Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@12:16:50 GMT

آغاز عملیات آبرسانی به ۵۰۰ روستای سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۵۱۲۴

آغاز عملیات آبرسانی به ۵۰۰ روستای سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از۲ هزار و ۷۰۰ روستا طرح جهاد آبرسانی؛ عملیات آبرسانی ۵۰۰ روستا تا پایان خرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، حسین مدرس خیابانی در ششمین نشست قرارگاه جهادی خیرین و نهادهای انقلابی اظهارداشت: ۲۴ درصد روستاها در طرح جهاد آبرسانی به این استان اختصاص دارد که در ۲ هزارو ۷۰۰ روستا در این طرح آبرسانی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: با توجه به پراکندگی و وسعت استان ۲۵ درصد اعتبارات طرح جهاد آبرسانی به سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کرده است. استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: عملیات آبرسانی هشت روستا به اتمام رسیده و ۳۹۳ روستا تحویل زمین انجام شده همچنین ۱۴۲ روستا در یک هفته آینده تحویل زمین آن انجام می‌شود. وی ادامه داد: بسته اشتغال سیستان تنظیم و در اختیار مقامات کشوری قرار دادیم که در آن ۲ هزارو ۵۰۰ فرصت شغلی در ۱۳ حوزه مصوب شد. مدرس خیابانی بیان کرد: مدرسه سازی گسترش فضاهای آموزشی ساخت درمانگاه آبرسانی سه اولویت مهم گروه‌های جهادی در استان بوده که هم‌اینک در دستور کار گروه‌های جهادی قرار گرفته است. وی گفت: با توجه به اهمیت کار جهادی ما پروژه‌های مختلفی را در استان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام آغاز کردیم. استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در توسعه استان اهمیت زیادی دارد چرا که دولت به تنهایی نمی‌تواند این منطقه را آباد کند. وی با تاکید بر کار جهادی افزود: کاری که برای رفع محرومیت انجام می‌دهیم از جنس کار جهادی است بنابراین کار جهادی یعنی از موانع عبور کنیم. مدرس خیابانی ادامه داد: عدالت آموزشی به معنی در دسترس بودن مراکز آموزشی یکی از اولویت‌های گروه‌های جهادی در سیستان و بلوچستان است. وی بیان کرد: امروز در نقطه عطفی هستیم که بتوانیم از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی استفاده کنیم چرا که هیچ کاری بدون کار جهادی به نتیجه نمی‌رسد. استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت سپاه تاکید کرد: ما همه برای مردم خدمت کرده و هیچ منفعت شخصی نداریم و آمادگی داریم در قالب پروژه‌های مشترک خدمت رسانی کنیم. انتهای پیام منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان آبرسانی گروه های جهادی استاندار سیستان و بلوچستان گروه های جهادی کار جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان