Web Analytics Made Easy - Statcounter

(سروان سواتوسلاو کالینا)

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، ابتدا، سروان سواتوسلاو کالینا پالامار، معاون فرمانده هنگ آزوف، گفت که آنها تحت گلوله باران شدید روسیه بوده و نیروهای دشمن در تلاش برای یورش به نیروگاه هستند. در حالی که صدها غیرنظامی در روزهای اخیر تخلیه شده‌اند ، او گفت که تلفات زیادی در سراسر این مجتمع گسترده، اعم از غیرنظامی و نظامی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگجوی دیگری با نام ستوان ایلیا سامویلنکو، تقریبا دو ساعت صحبت کرد که بیشتر آن به زبان انگلیسی بود. او با انتقاد شدید از «دولت» و بدون ارائه جزئیات گفت دولت اوکراین اجازه داده است، ۲۵ هزار نفر توسط ارتش روسیه در شهر کشته شوند؛ رقمی که به طور مستقل قابل تایید نیست.

او گفت: «هیچ کس انتظار نداشت که ما اینقدر دوام بیاوریم، اما ما هنوز دوام آورده‌ایم و همچنان ادامه می‌دهیم. در ۸ سال گذشته به حال خود رها شده بودیم و دولت در واقع در دفاع شکست خورده او ماریوپل در آماده‌سازی ناموفق بوده ست.»

ستوان سامویلنکو گفت که او نمی‌تواند جزئیاتی در مورد تعداد جنگجویانی که هنوز در محل هستند، فاش کند، اما گفت که دویست نفر زخمی شده‌اند. روسیه که نیروهایش کارخانه را محاصره کرده‌اند، می‌گوید در صورت زمین گذاشتن سلاح‌ها، جنگجویان می‌تواند آنجا را تخلیه کنند، چیزی که ستوان سامویلنکو آن را رد کرد.

لحظه به لحظه با آخرین گزارش‌ها و تصاویر جنگ روسیه - اوکراین

او گفت: «تسلیم شدن برای ما غیرقابل قبول است، زیرا نمی‌توانیم چنین هدیه بزرگی به دشمن بدهیم. ما اساسا مرده‌ایم. بیشترمان این را می‌دانیم. به همین دلیل است که بی‌باک می‌جنگیم.»

کد خبر 675024 برچسب‌ها روسیه - اوکراین روسیه اوکراین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روسیه اوکراین روسیه اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!

دریافت 11 MB

به گزارش همشهری آنلاین، گروهک تروریستی موسوم به «انصار الفرقان» با تکیه بر حمایت مالی دشمنان انقلاب و نظام تاکنون تعدادی از حافظان امنیت در حوزه استان سیستان و بلوچستان را به شهادت رسانده است.

در این فیلم اعترافات عضو بازداشت‌شده گروهک انصارالفرقان درباره یکی از سرکردگان گروهک معروف به «گرگین» و جنایات این گروهک تروریستی را مشاهده می‌کنید.

تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» برای کاسبی پول ترور فرزندان ملت و جنایت را در دستور کار قرار داده بود.

همدست تروریست الیاس قنبرزهی درباره اقدامات این گروه می‌گوید: در پاکستان آموزش‌های لازم را فرا گرفتیم و برای انجام عملیات به اطراف زاهدان آمدیم؛ در چند عملیات مختلف چند سرباز و بسیجی را کشتیم؛ در پلیس راه زاهدان و خاش چند عملیات داشتیم.

مهمترین اقدمات تروریست الیاس قنبرزهی راه‌اندازی شبکه تروریستی در کورین و زاهدان و انجام بیش از 16 اقدام تروریستی طی دو سال گذشته بوده که به شهادت ده‌ها تن از فرزندان دلیر این مملکت منجر شده است.

همدست  ‌تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» با تشریح عملیات تروریستی گروهک انصار الفرقان تأکید کرد: گرگین در هر جایی که عملیاتی انجام می‌داد تعداد کشته‌ها و مجروحان را برای اینکه پول بیشتری دریافت کند افزایش می‌داد و تمام اقدامات تروریستی که انجام می‌داد فقط برای پول بود.

این تروریست با اعلام پشیمانی از انجام اقدامات تروریستی که در زاهدان و دیگر نقاط سیستان و بلوچستان با دستور الیاس قنبرزهی انجام می‌داد، گفت: در تمام عملیات‌ها فردی از مراحل کار ‌فیلم می‌گرفت و ‌به طور گسترده در فضای مجازی پخش می‌کرد؛ الآن که به اقدامات تروریستی که انجام داده‌ام نگاه می‌کنم می‌بینم اشتباه کرده‌ام، برای تمام این کشتارها فقط 11 میلیون تومان پول گرفته و بسیار پشیمانم.

وی با ابراز اینکه "تمام کارهایم اشتباه بوده است و هم این دنیای خود و هم آخرتم را خراب کردم."، گفت: جوانان سیستان و بلوچستان هوشیار باشند و بدانند این ترویست‌ها فقط پول می‌گیرند تا جوانان را خراب کنند و هیچ‌گاه دلسوز مردم نیستند و جوانان اگر کشور و شهر خود را دوست دارند باید از آنها دوری کنند و اگر کسی از این تروریست‌ها با آنها ارتباط گرفت فوراً به مأموران اطلاعاتی خبر بدهند.

کد خبر 848282 منبع: فارس برچسب‌ها ترور خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی
  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶