Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@11:23:57 GMT

کشف ۲۵۰ تن گندم احتکار شده و چند خبر کوتاه انتظامی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۵۴۱۴

کشف ۲۵۰ تن گندم احتکار شده و چند خبر کوتاه انتظامی

به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ۲۵۰ تن گندم احتکار شده به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در دیواندره کشف شد. 

 سردار علی آزادی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دیواندره با اشراف اطلاعاتی موفق شدند انباری شامل مقادیر قابل توجهی گندم احتکار شده را شناسایی و کشف کنند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از انبار مورد نظر ۲۵۰ تن گندم فاقد مجوز قانونی و احتکار شده کشف کردند، که کارشناسان ارزش این مقدار گندم احتکار شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان با سوداگران اقتصادی مبارزه می کند، گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و به  همراه پرونده در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

کشف ۱۳ میلیارد ریال نهاده دامی احتکار شده 

فرمانده انتظامی کردستان همچنین از کشف ۶۰ تن گندم، چهار تُن سویا دامی و ۸۰۰ کیلو جو خارجی احتکار شده به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در قروه خبر داد. 

سردار آزادی اضافه کرد: ماموران انتظامی قروه با اشراف اطلاعاتی محل دپوی نهاده های دامی فاقد مجوز قانونی در این شهرستان را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از انبار مورد نظر ۶۰ تن گندم، ۴ تن سویا دامی و ۸۰۰ کیلو گرم جو خارجی فاقد مجوز قانونی و احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این مقدار نهاده های دامی را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

۳۷ دستگاه دوچرخه سرقتی در سنندج کشف شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: چهار نفر سارق با کشف ۳۷ دستگاه دوچرخه سرقتی توسط کلانتری ۱۲ سنندج دستگیر شدند. 

سرهنگ عبدالله فاتحی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت چندین دوچرخه در سطح شهرستان سنندج پیگیری موضوع و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی و تلاش چندین روزه ماموران کلانتری ۱۲(کشاورز) شهرستان سنندج چهار نفر سارق در این خصوص شناسایی و طی چندین عملیات دستگیر شدند.

سرهنگ فاتحی اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده، متهمان به  تعداد ۳۷ دستگاه دوچرخه سرقتی اعتراف کردند و در همین رابطه تعداد ۱۷ نفر مالخر شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و تمامی مال باختگان شناسایی شدند.

دستگیری ۱۳ سارق و کشف ۱۹ فقره سرقت در بیجار 

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار از دستگیری ۱۳ سارق و کشف ۱۹ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد. 

سرهنگ شهریار قربانی گفت: در راستای پیشگیری از سرقت و آسایش و امنیت شهروندان ضمن افزایش گشت های هدفمند، با بکارگیری شگردهای جدید، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیم های گشت و عملیات پلیس بیجار در این طرح ضربتی، مناطق آلوده از قبل شناسایی شده را پاکسازی و در این راستا، ۱۳ سارق را دستگیر کردند و با دستگیری این متهمان ۱۹ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ قربانی از همکاری آگاهانه شهروندان فهیم و قانون مدار بیجار با پلیس در پاکسازی نقاط آلوده قدردانی کرد.

برچسب‌ها کردستان سنندج قروه انتظامی بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج قروه کردستان سنندج قروه انتظامی بیجار ماموران انتظامی فرمانده انتظامی گندم احتکار شده انتظامی استان میلیارد ریال تن گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: با اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف کشف شد.

وی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی، برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

کد خبر 848901 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم اراذل و اوباش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد