Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:23:39 GMT

بازسازی و ترمیم گلزارهای شهدا گیلان انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۵۴۶۴

بازسازی و ترمیم گلزارهای شهدا گیلان انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داوطلب عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران آستارا، اظهار کرد: ۹۸ درصد مزارهای گلزارهای شهدای گیلان، در مرحله اول بازسازی و ترمیم شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به وضعیت اقلیمی گیلان و رطوبت زیادی که در استان وجود دارد، افزود: بعد از گذشت چندین سال طبیعی است مزارهای شهدا دچار فرسایش و آسیب‌پذیری قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس این وضعیت بعضی از گلزارهای شهدا نیاز مجدد بهسازی و ترمیم دارند، تصریح‌کرد: با اختصاص بودجه به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و با کمک‌های سازمان برنامه و بودجه، استاندار و معاون امور عمرانی استانداری بهسازی و ترمیم مزارهای شهدا را در برنامه داریم.

داوطلب افزود: بازسازی و ترمیم مزارهای شهدا در قالب کارگروه بهسازی و تکمیل گلزارهای شهدا انجام می‌شود و مزارهای شهدایی که بیشترین آسیب را دیده‌اند در این کارگروه بررسی شده و بهسازی و ترمیم آنها انجام می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان به اجرای اردوی تفریحی و آموزشی برای خانواده‌های جانبازان و ایثارگران در شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: این اردو در دو قالب تفریحی و آموزشی است که بحث آموزشی آن در خصوص ایمنی، سلامت و رعایت موارد بهداشتی و نگهداری از جانبازان و ایثارگران به همسران و خانواده‌های آنان است.

داوطلب، حیثیت، اعتبار و اقتدار کنونی جامعه را مدیون و مرهون خون پاک شهدا و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران دانست و گفت: امروز لازم است این عزیزان و به خصوص خانواده ایشان مورد تکریم و تمجید قرار گیرند.

وی یکی از اهداف برگزاری اردوی تفریحی و آموزشی را تکریم و تجلیل از همسران و خانواده‌های جانبازان و ایثارگران و ایجاد روحیه نشاط، سرزندگی و شادابی برای آنان برشمرد و افزود: برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی برای خانواده‌های جانبازان و ایثارگران تا پایان سال استمرار دارد.

داوطلب جامعه ایثارگران گیلان را ۱۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: گیلان دارای ۸ هزار شهید، ۲۲ هزار جانباز و حدود ۲ هزار و ۷۰۰ آزاده سرافراز است.

کد خبر 5485000

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید گیلان گلزار شهدا مرمت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرد و غبار گروههای جهادی عملیات بازی دراز آلودگی هوا خراسان رضوی صعود به بازی دراز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز سرپل ذهاب ایلام جانبازان و ایثارگران تفریحی و آموزشی گلزارهای شهدا مزارهای شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است