Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، وحید فاضلی، مربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری قبل از بازی مقابل گل‌گهر اظهار داشت: از باشگاه گل‌گهر و شخص قلعه‌نوعی بابت دادن زمین برای تمرین تشکر می‌کنم و امیدواریم همه تیم‌ها به همین صورت با هم تعامل داشته باشند. امیدوارم این یک فرهنگی شود که تکثیر شود و شاهد مشکلاتی از این دست نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی جز این از بزرگان فوتبال انتظار نمی‌رود.

وی در خصوص بازی فردا افزود: تیم حریف تیم باشخصیت، قابل احترام و اینکه از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد. شناخت کافی نسبت به تیم حریف داریم ما هم تقریباً با توجه به فاصله کمی که نسبت به این بازی بوده تنها کاری که توانستیم بکنیم این بود که بچه‌ها را ریکاوری کنیم و آماده باشند که بدون مشکلی بازی فردا را انجام دهند.

فاضلی افزود: تمام تلاش ما این است که در ادامه مسیر لیگ روند مثبتی داشته باشیم. با توجه به اینکه از زمان حضور رحمتی در رأس کادر فنی تیم، تمام تلاش ما این است که شخصیت تیم به سطح بالاتری برسد و اینکه روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

مربی تیم آلومینیوم اظهار کرد: روندمان رو به رشد بوده و نتایج‌مان و شکل بازی مورد پسند و تحسین کارشناسان بوده و دوست داریم در ادامه هم همین روند را داشته باشیم و بازیکنان ما این ذهنیت خوب بازی کردن و نتیجه گرفتن برای اینکه تیم آلومینیوم اراک در پایان فصل به یک جایگاه خوب برسد خیلی توجه دارند و امیدواریم همین شرایط در بازی فردا نمود پیدا کند و بتوانیم یک بازی خوب در مقابل تیم گل‌گهر انجام دهیم.

وی تصریح کرد: تیم گل‌گهر به لحاظ فنی مدل بازی خاص خودش را دارد و جزو تیم‌هایی است که مدل بازیش برجسته است یعنی از تفکرات کادر فنی و از نوع بازی کاملا مشخص است و برنامه‌های خاص خودشان را دارند و تاکیدات خوبی دارند روی این برنامه‌هایی که انجام می‌دهند و ما هم شناخت کافی داریم نسبت به این تیم داریم.  ضمن احترام به تیم خوب گل‌گهر سعی می‌کنیم با کنترل این برنامه‌ها و استفاده از نقاط ضعف در بازی فردا ضربه بزنیم تا بتوانیم موفق شویم و 3 امتیاز بازی را از آن خود بکنیم.

وی در خصوص عملکرد کادر فنی تیم آلومینیوم طی دو ماه حضور افزود: تقریبا نزدیک به دو ماه شده و کم کم آن مدل بازی که مد نظر ما بوده را داریم اجرا می‌کنیم و این زمان می‌برد که اجرا شود ولی به هر حال داریم می‌بینیم در خلق موقعیت و شکل بازی تغییرات ایجاد کردیم و خدا را شکر در زمانی که داشتیم موفق بودیم و امیدواریم این روند رو به رشد را بچه‌ها ادامه دهند تا این روند بیشتر نهادینه شود.

فاضلی ادامه داد: تفکر ما این است که همه تیم در گل زدن باید نقش داشته باشند و فقط سر جلو زیاد تاکید نیست و همه باید بیایند در یک بازی مدافع وسط باید گل بزند در صحنه‌هایی که پیش می‌آید در یک بازی هم مهاجم و زیاد روی این نیستیم که فقط خط جلو بیاید، همه باید مشارکت کنند در گل زدن و دفاع کردن و همیشه می‌گوییم ما یک تیم هستیم و باید پشت هم باشیم و اینکه در این یکی دو بازی اخیر شاید بدشانسی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را باید بکنیم در بازی‌های بعدی خلق موقعیت‌ها را اگر دو تا داریم بشود سه تا، شاید ایراد از خلق موقعیت باشد و ما داریم آن را برطرف می‌کنیم که هر چقدر موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم احتمال گل زدن بیشتر است و هیچ فشاری روی بچه‌های خط جلوی ما نیست و نفرات خوبی در خط جلو داریم مثل محمدرضا آزادی،  نیما درودی و علی آل کثیر و علی‌نژاد و ... بازیکنان توانمندی هستند و امیدواریم در ادامه مسیر این توانمندی را بیشتر به جامعه فوتبال اثبات کنیم.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم آلومینیوم بازی فردا کادر فنی مدل بازی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسن‌آبادی، علی فاضلی و احمدرضا مسن‌آبادی، افتخارآفرینان ورزش استان مرکزی و شهر اراک که در مسابقات مردان آهنین به موفقیت رسیدند، همراه با محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه در محل اردوی تیم آلومینیوم اراک حضور یافتند.

محسن مسن‌آبادی تجربه قهرمانی در مردان آهنین را دارد، علی فاضلی امسال رتبه سوم را به دست آورد و احمدرضا مسن‌آبادی نیز جوان‌ترین شرکت‌ کننده امسال مسابقه مردان آهنین بود.

آنها برای شاگردان سیدمجتبی حسینی آرزوی سربلندی و پیروزی در بازی امروز مقابل پرسپولیس را داشتند و با اعضای تیم عکس یادگاری گرفتند.

آلومینیوم اراک امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است.

دیگر خبرها

  • سید حسن خمینی: موظفیم زندگی را بر اساس روش‌های «عقلانی» پیش ببریم
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا