Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@00:44:26 GMT

مربی پرسپولیس خبرنگاران را یک‌لنگه پا نگه داشت!

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۵۸۲۲

مربی پرسپولیس خبرنگاران را یک‌لنگه پا نگه داشت!

حمید مطهری نیم‌ساعت خبرنگاران را معطل نگه‌داشت و در نهایت هم در کنفرانس‌خبری حاضر نشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز دوشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه فولادشهر با حضور ۵ هزار هوادار و در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ‌برتر فوتبال ایران با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفرانس‌خبری پیش از بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس قرار بود ساعت ۱۸:۱۵ آغاز شود و ابتدا حمید مطهری مربی پرسپولیس به‌جای یحیی گل‌محمدی محروم در نشست حاضر شود.

اما پس از حدود ۴۵ دقیقه معطلی خبرنگارانی که برای پوشش کنفرانس در محل کنفرانس حاضر شده بودند در نهایت اعلام شد حمید مطهری هم به نشست نمی‌رسد، این در حالی است که به عوامل هیئت فوتبال استان اصفهان اعلام کرده بودند از هتل محل اقامت پرسپولیس به سمت محل کنفرانس حرکت کرده‌اند.

اما افشین پیروانی سرپرست و دیگر عوامل پرسپولیس سر وقت معین به جلسه پیش از بازی رسیدند و علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس نیز به خبرنگاران حاضر در کنفرانس گفت پرواز پرسپولیس تازه به زمین نشسته و به‌همین دلیل مطهری در کنفرانس‌خبری پیش از بازی حاضر نشد.

کد خبر 573709

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال ایران کنفرانس خبری حمید مطهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)

علیرضا نیکبخت واحدی به مانند دوران بازی در دوران مربیگری هم نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند.

به گزارش ورزش ‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)