Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@13:01:14 GMT

کشف خودروهای احتکاری و قاچاق از یک پارکینگ در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۵۸۳۳

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: ۱۹ دستگاه خودرو صفر کیلومتر به ارزش افزون بر ۴۴ میلیارد ریال از یکی از پارکینگ های شهر شیراز کشف شد.   به گزارش ایرنا، مهدی حسنی افزود: بر اساس  گزارش واصله توسط بازرسان سازمان صمت فارس مبنی بر احتکار خودرو در یکی از پارکینگ‌های شهر شیراز، با هماهنگی نمایندگان پلیس امنیت اقتصادی شیراز و مراجعه به پارکینگ مذکور، تعداد ۱۹ دستگاه خودرو شامل ۱۷ دستگاه خودرو داخلی و دو دستگاه خودرو وارداتی رویت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: پس از بررسی‌های انجام شده و طبق دستورالعمل های موجود و استعلام قیمت متعارف از اتحادیه مربوطه و نمایندگی های مجاز سطح شهر، پرونده تخلف احتکار پارکینگ مورد نظر به ارزش ریالی ۴۴ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.   حسنی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد تخلف یا نگهداری کالای مشکوک به احتکار را  از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت رسیدگی به تخلفات اقتصادی گزارش کنند تا بر اساس قانون برخورد لازم و قانونی انجام شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام کرد.

لقمانی فر اضافه کرد: علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

دیگر خبرها

  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان