Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:52:27 GMT

آرش هدایتی رئیس هیات جودو گیلان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۵۸۵۵

آرش هدایتی رئیس هیات جودو گیلان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجمع انتخاباتی ریاست هیات جودو استان گیلان امروز با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون، در رشت برگزار شد که در نهایت، آرش هدایتی با کسب ۱۶ رای از ۲۹ آرای ماخوذه، به عنوان رئیس جدید هیات جودو استان گیلان انتخاب شد. 

همچنین مجتبی شهرستانی و کیانوش لیاقت ورز، دیگر کاندیداهای احراز پست ریاست هیات جودو استان گیلان بودند که مجتبی شهرستانی از این سمت انصراف داد و کیانوش لیاقت ورز نیز در جریان این انتخابات، ۱۳ رای کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با رای اعضای مجمع عمومی هیات جودو استان گیلان و با پیشنهاد رئیس جدید این هیات، نسیم مودب به عنوان نایب رئیس، سجاد پیری به عنوان خزانه دار، محمد فلاح‌پور به عنوان کارشناس خبره و علی خانی‌نیا به عنوان عضو هیات رئیسه این هیات در گیلان منصوب شدند. 

 

خانه جودو در سه منطقه گیلان احداث شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز در جریان انتخابات ریاست هیات جودو استان گیلان اظهار کرد: انتظار داریم که با مساعدت فدراسیون جودو، در سه شهرستان از گیلان خانه جودو احداث شود تا شاهد رشد روزافزون این رشته زیبا در گیلان باشیم. 

جهانبخش آرمان با اشاره به وضعیت هیات جودو گیلان افزود: خوشبختانه جودو یکی از هیات­‌های موفق در گیلان است اما باید شاهد تحول بیشتری در این رشته باشیم و افرادی که به عنوان رئیس در یک هیات ورزشی انتخاب می‌شوند، باید برنامه‌های ارایه شده خود را با هماهنگی و تعامل با فدراسیون مربوطه و معاونت ورزشی گیلان انجام دهند که چنین انتطاری نیز، از هیات جودو گیلان داریم. 

وی با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی گفت: گیلان از استعداد و ظرفیت خوبی در رشته‌های ورزشی برخوردار است که استعدادهای درخشان انسانی موجود، این استان را متمایز کرده و به همین دلیل هیات‌های ورزشی باید این استعدادها را بیشتر شناسایی و پرورش دهند. 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به انتظار از ورزش جودو بیان کرد: با توجه به رشد روز افزون ورزش در جامعه، در مقابل کم کاری‌ها بی‌تفاوت نخواهیم بود و انتظارداریم که جایگاه رشته‌هایی همچون جودو، بیش از پیش در سطح کشور ترقی یابد و اداره ورزش نیز در این راستا همه گونه همکاری را با هیات‌ها خواهد داشت. 

در انتخابات ریاست هیات جودو استان گیلان که در مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی این هیات حضور داشتند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: آرش میراسماعیلی جودو مدیرکل ورزش و جوانان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد