Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز 18 اردیبهشت ماه سال 1356 یک دربی جذاب در فوتبال ایران برگزار شد

چهل و پنج سال قبل آخرین دربی رسمی تاریخ فوتبال ایران در امجدیه بین 2 تیم پرسپولیس و تاج سابق برگزار شد، البته یک بازی دیگر بعد از این بازی در امجدیه انجام شد که این بازی دوستانه بود.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در این بازی پرویز قلیچ خانی را به همراه داشت و او بعد از داریوش مصطفوی، اکبر افتخاری، منصور رشیدی و جواد الله وردی، چهارمین بازیکنی بود که بین 2 تیم استقلال و پرسپولیس جابجا می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با ترکیب حسین قراخانلو، بیژن ذوالفقارنسب، محمد دادکان، جمشید رشیدی، یعقوب فاطمی مقدم، پرویز قلیچ خانی، علی پروین، محمد مایلی کهن، علیرضا عزیزی، محمود خوردبین و اسماعیل حاج رحیمی پور در بازی حضور پیدا کرد، تاج اما تیمی جوان در این بازی داشت، حجت الله خاکسار تهرانی، هادی نراقی، حسن نظری، مصطفی مسلمی، ایرج دانایی فرد، عباس نوین روزگار، اصغر حاجیلو، شاهرخ مطیعی، حسن روشن، آندرانیک اسکندریان و سعید مراغه چیان یازده بازیکن آبی ها بودند.

ترکیب 2 تیم، تجربه در پرسپولیس و جوانی در استقلال را نشان می داد، مسن ترین بازیکنان تیم فوتبال تاج در این روز 26 و 27 سال داشتند در حالی که پرسپولیس حداقل با حضور پروین و قلیچ خانی 2 بازیکن بالاتر از 30 سال در ترکیب تیمی خود داشت.

در این بازی که جک شوایلر آلمان قضاوت بازی را بر عهده داشت، ابتدا محرم عاشری که جانشین مسلمی شده بود گل اول را زد، در دقیقه 82 حسن روشن گل دوم را زد، گل سوم تاج در دقیقه 88 از سوی مراغه چیان به ثمر رسید و پرسپولیس که یک سره در حال حمله بود با این گل غافلگیر شد.

بنابراین آبی ها با سه گل پرسپولیس را شکست دادند.

این نتیجه بهترین برد تاریخ استقلال برابر پرسپولیس در جریان یک بازی 90 دقیقه ای را رقم زده است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت مهم ترین روزهای تاریخ فوتبال ملی | 22 شهریور 1376؛ بزرگترین کامبک فوتبال ایران ادامه ناهماهنگی های کمک مربی با سرمربی پرسپولیس یورگن کلوپ: از عملکرد تیم راضی هستم؛ دستیابی به چهارگانه خیلی بعید است گل تماشایی جوردی آلبا به بتیس روی پاس دیدنی دنی آلوز (رئال بتیس 1-2 بارسلونا)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در دو هفته گذشته لیگ برتر موفق به کسب دو پیروزی ارزشمند مقابل تراکتور و ذوب‌آهن شده که در هر دو مسابقه محمد عباس‌زاده را در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشته و در این شرایط هم محمدرضا آزادی از جمع نفرات اصلی فاصله گرفته و بعید است بتواند برابر پرسپولیس به وضعیت قبل برگردد.

محمدرضا آزادی که در 21 مسابقه این فصل لیگ برتر چهار گل به ثمر رسانده، در دیدار هفته بیست و سوم در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان در ترکیب نساجی حضور داشت، اما به علت چهار کارته شدن، بازی برابر تراکتور و تیم سابق خود را از دست داد و در جدال با ذوب‌آهن هم دور از جمع 11 نفر اصلی بود.

مهاجم بلند قامت نساجی مازندران پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت مقابل تراکتور و حضور تعویضی برابر ذوب‌آهن که در هر دو مسابقه تیمش موفق به کسب پیروزی شده، بعید است به دلیل شرایط خوب و شکل بازی نساجی دوباره به ترکیب برگردد.

نساجی مازندران فردا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که احتمالا دوباره محمد عباس‌زاده را به تنهایی در راس خط حمله دارد و آزادی به‌عنوان یار جانشین استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی