Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در برنامه بدون توقف با اشاره به انتصابش به عنوان شهردار تهران اظهار کرد: پس از انتصاب بنده به عنوان شهردار چندین شکایت در این خصوص شده بود و این در حالی است که بنده در اقامت ریاست جمهوری تأیید صلاحیت شده بودم.

وی ادامه داد: این به معنای آن است که صلاحیت بنده برای کار اجرایی و ریاست جمهوری کشور تأیید شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاکانی تصریح کرد: بنده در شش ماهه اول سکوت کردم زیرا معتقد بودم که با کار و اقدامات متعدد باید خود را نشان دهم اکنون ۸ ماه از مدیریت بنده گذشته است و کارنامه فعالیت‌ام با مدت مشابه دوره‌های گذشته وجود دارد.

شهردار تهران با بیان اینکه عملکرد خود را قابل دفاع می‌دانم گفت: اما از آن هنوز راضی نیستم.

زاکانی با بیان اینکه در تهران با سه حقیقت شهر، شهروند و مدیریت شهری مواجه هستید گفت‌: شهر ما غیر از هویت پایتخت جمهوری اسلامی هویت ثانویه ندارد درحالی که قابلیت هویت‌های مختلف را دارد اما برای آن هویتی تعریف نشده است.

وی ادامه داد: در روز حدود ۱۳ هزار نفر در تهران تردد می‌کنند و این به معنای آن است که تهران جز ساخت و ساز مشکلات دیگری نیز دارد.

شهردار تهران گفت: شهروندان نیازمند خدمت هستند و مدیریت شهری نیز نیازمند پوست اندازی است‌؛ شهرداری باید تبدیل به نهاد خدمتگزار اجتماعی شود زیرا نمی‌تواند به مسائل مربوط به شهروندان بی تفاوت باشد.

زاکانی با بیان اینکه موضوع اصلی ما شهروندان هستند گفت: تلاش ما این بوده است تا شهر را از وضع موجود به وضعیت دیگر تبدیل کنیم و بر همین اساس چشم‌انداز تهران کلان‌شهر جهان اسلام را مطرح کردیم اما این چشم‌انداز متعلق به تهران کنونی نیست.

وجود معتادان متجاهر و کودکان کار قابل افتخار نیست

وی ادامه داد: وجود معتادان متجاهر، کودکان کار و گرانی مسکن قابل افتخار نیست و باید اصلاح شود؛ گفتمان شهرداری خدمت و پیشرفت است و شعار ما تهران شهر زندگی و سرزندگی و جنس مدیریتی که انتخاب کرده‌ایم مشارکتی است.

شهردار تهران با بیان اینکه جهش تهران در حال تغییر است گفت: در کنار این جهش، تهران نیز در حال تغییر است.

زاکانی با اشاره به مسئولیت اجتماعی گفت: مسئولیت اجتماعی یعنی شهرداری می‌خواهد مسیری را طی کند که در جامعه پویا باشد برای مثال در شهرداری سلسله قرارگاه‌هایی تشکیل شده‌اند و این قرارگاه‌ها به معنای تجمیع عناصرهایی است که دارای ظرفیت‌هایی هستند که با تقسیم کار می‌توانند کار را پیش ببرند و اولین قرارگاهی که تشکیل دادیم قرارگاه اجتماعی با هدف جمع‌آوری معتادان متجاهر بود و در آن قرارگاه ۱۳ نهاد گرد هم آمدند.

وی ادامه داد: در نتیجه قرارگاه اجتماعی، حدود ۷ هزار معتاد متجاهر برای ترک به کمپ رفتند و پس از انجام این کار وارد موضوع کودکان کار می‌شویم.

شهردار تهران با بیان اینکه مدیریت مشارکتی چندین وجه دارد گفت: یکی از ویژگی‌های آن ایجاد قرارگاه است و موضوع دیگری که شهرداری آن را دنبال می‌کند به امضا رساندن تفاهم نامه با دستگاه‌های مختلف برای حل مشکلات مردم است.

زاکانی تصریح کرد: فعالیت مشارکتی شهرداری تهران با محلات، دستگاه‌های مختلف و دانشگاه‌ها در حال پیشرفت است ما مردم را به میدان می‌آوریم و با مشارکت خودشان مشکلات را برطرف می‌کنیم.

کد خبر 5485067 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران علیرضا زاکانی شهردار تهران شهرداری تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شورای شهر تهران آلودگی هوا یوسف نوری مواد مخدر علیرضا زاکانی حج تمتع شهرداری منطقه 19 تهران کمیته امداد امام خمینی آموزش و پرورش نظام رتبه بندی معلمان وزارت آموزش و پرورش سازمان حج و زیارت شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر

اواخر سال گذشته بود که ایده ساخت یک مسجد در بوستان قیطریه رسانه‌ای شد؛ ایده‌ای که از سوی چهره‌های سیاسی، کارشناسان و افکار عمومی با مخالفت روبه‌رو شد اما علیرضا زاکانی، شهردار تهران تاکید کرد که؛ « حتماً در پارک‌ها مسجد می‌سازیم و درختی هم قطع نمی‌شود.» او با اشاره به قطع درختان در این پارک هم گفته بود: «فقط ۱۵ - ۱۰ نهال آنجاست که قرار شد بردارند و آن طرف تر بکارند.» حال تصویری از نصب بنر جدید شهرداری تهران، در مقابل پارک قیطریه در فضای مجازی دست به دست می‌شود که بر روی آن نوشته شده است: «زنده باد درخت»/ ‌viral pic

دیگر خبرها

  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • دفاع از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری