Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:16:10 GMT

سه خبر کوتاه از ورزش آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۶۰۷۸

سه خبر کوتاه از ورزش آذربایجان‌غربی

دعوت دو بازیکن و یک مربی از آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی والیبال جوانان

رئیس هیات والیبال آذربایجان‌غربی روز یکشنبه به ایرنا افزود: «غلامرضا مومنی‌مقدم» سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ۲۰ بازیکن را به سومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

پیمان رضایی گفت: «مبین نصیری» و «شایان سپهری‌فرد» به عنوان بازیکن و «چالاک محمد رحیمی» به عنوان آنالیزور نمایندگان والیبال استان در سومین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این اردو از ۱۹ اردیبهشت تا دوم خردادماه در سالن فدراسیون والیبال و به منظور حضور قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا برگزار می‌شود.

سفر هیات ورزشی از صربستان به آذربایجان‌غربی

سرپرست ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: هیات عالی آکادمی ورزشی کشور صربستان وابسته به آکادمی ملی المپیک این کشور به منظور دیدار و گفت و گو با مسئولان استانی و بازدید از اماکن و تاسیسات فنی شهر ارومیه به فردا /دوشنبه/ به ارومیه سفر خواهند کرد.

سجاد بیرامی گفت: «سینیسا یاسنیچ» رئیس آکادمی ورزشی بلگراد را در این سفر یک سرمایه‌گذار، یک حقوقدان، یک وکیل و مسئول همکاری‌های صربستان با ایران همراهی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: دیدار با معاون استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، بازدید از اردوهای تیم‌های ملی جودو و والیبال نوجوانان و بازدید از اماکن ورزشی شهر ارومیه از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر خواهد بود.

یک عنوان اولی کاراته‌کاهای استان در لیگ کاراته وان

دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی نیز افزود: مرحله دوم مسابقات لیگ کاراته وان ایران به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است.

اسفندیار محمودی گفت: در روز نخست مسابقات، «آرمین جوانی» در کاتا انفرادی نونهالان موفق به کسب عنوان نخست و مدال طلا شد.

وی ادامه داد: این رقابت ها با حضور بیش ۱۳۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها اردوی تیم ملی آذربایجان غربی والیبال اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی آذربایجان غربی والیبال اردوی تیم ملی آذربایجان غربی والیبال اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی کاراته آذربایجان غربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان

والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان انتخاب و همچنین در لیست تیم شش نفره تیم رویایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مهدی جعفروند بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و لژیونر ارومیه‌ای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان جز برترین‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

جعفروند که امسال در تیم والیبال آذرریل جمهوری آذربایجان حضور داشت، توانست همراه با این تیم و با کسب ۲۷ برد و تنها سه باخت قهرمان رقابت‌های لیگ برتر این کشور شود.

این بازیکن ۲ متر و ۹ سانتی‌متری در پایان رقابت‌های لیگ برتر توسط کارشناسان و ارزیابان لیگ آذربایجان به عنوان برترین بازیکن در پست مدافع روی تور برگزیده شد.

با این انتخاب وی همچنین در لیست تیم شش نفره منتخب و رویایی فصل گذشته لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت.

کد خبر 748512

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند