Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فولاد خوزستان درخصوص دیدار فردای تیمش به صحبت پرداخت.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:

دوست دارم خوشحالی خودم از حضور هواداران در ورزشگاه‌ها را اعلام کنم. از آن ها قدردانی می کنم به خاطر حضورشان در بازی هفته قبل، همه ما می دانیم فوتبال چقدر بدون هوادار بی معناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته قبل توانستیم از وجودشان استفاده کنیم. با توجه به این شرایط اقتصادی و فشاری که به خاطر زندگی روی مردم است، می دانیم چه کاربزرگ و از خودگذشتگی را انجام می دهند که به ورزشگاه بیایند و تیم محبوبشان را تشویق کنند.

به گزارش طرفداری؛ وی افزود:

متاسفم که نمی توانیم کاری برایشان انجام بدهیم. فقط می توانیم تلاش کنیم و در زمین زحمت بکشیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. خداراشکر در این سه سال توانستیم با عملکردمان خوشحالشان کنیم ولی از لحاظ معیشتی نمی توانیم هیچ کمکی به آن ها کنیم. امیدوارم مسئولین کشور به فکر مردم و کسانی که در این فشارزندگی می کنند باشند.
سرمربی فولاد گفت: نه صحبتم سیاسی است و نه دوست دارم در مورد سیاست صحبت کنم. ولی دغدغه و ناراحتی مردم را باید بگوییم که مسئولین پیگیری کنند که ان‌شاءالله بتوانند زندگی خوب و راحتی داشته باشند. الان سخت شده که بگوییم می توانیم با فوتبال خوشحالی را به مردم برگردانیم. واقعا انقدر گرفتاری و مشکلات دارند که کار را برایشان سخت کرده است.  امیدواریم حضورشان باعث شود که 2-3 ساعت غم و غصه‌هایشان را در زندگی فراموش کنند. ان‌شاالله بتوانند زندگی خوبی داشته باشند.

نکونام با اشاره به بازی فردا عنوان کرد:

با تیم خوب و قابل احترام نفت آبادان بازی داریم. بازیکنان خوب و باکیفیتی دارند. به شهری می رویم که همه طرفدار این تیم هستند. هواداران خوب و خونگرمی دارند. در خوزستان همه هواداران از تیم هایشان خوب حمایت می کنند و خونگرم هستند. بازی فردا در آبادان روی شرایط جدولی دو تیم می تواند تاثیر داشته باشد. مخصوصا برای ما، باید با تمرکز بالا بازی کنیم. باید خیلی حواسمان جمع باشد و باهوش باشیم تا مثل هفته قبل سه امتیاز را از دست ندهیم. دقیقه 85 بازی با یک اشتباه خیلی ساده و بچه گانه این اتفاق افتاد.

وی افزود:‌

باید با تمرکز بازی کنیم که بتوانیم حداکثر امتیاز دیدار فردا را بگیریم. حریف ما تیم قابل احترامی است. بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارند.  امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم و هرتیمی لیاقتش را دارد به موفقیت برسد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت مهم ترین روزهای تاریخ فوتبال ملی | 22 شهریور 1376؛ بزرگترین کامبک فوتبال ایران ادامه ناهماهنگی های کمک مربی با سرمربی پرسپولیس یورگن کلوپ: از عملکرد تیم راضی هستم؛ دستیابی به چهارگانه خیلی بعید است گل تماشایی جوردی آلبا به بتیس روی پاس دیدنی دنی آلوز (رئال بتیس 1-2 بارسلونا)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۷ فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

آخرین دیدار دو تیم با برتری ۲ بر صفر به سود استقلال خاتمه پیدا کرد. استقلال و تراکتور تا به حال ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ۲۷ مسابقه با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت و ۱۴ بازی با برتری سرخپوشان دیار آذربایجان همراه بوده و ۱۴ دیدار از رویارویی‌های دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است. 

حواشی آخرین رویارویی دو تیم به شرح زیر است:

*علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از آغاز بازی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و با هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به خوش و بش پرداخت. 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*آنتونیو مانیکونه مربی تیم ملی ایران برای تماشای دیدار در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*محمد نادری مدافع سابق استقلال از سوی هواداران تشویق شد. 

*خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران به عنوان ناظر ویژه این مسابقه را زیر نظر داشت.

*رضا میرزایی و جابر انصاری بازیکنان سابق استقلال این بازی را تماشا ردند.

*میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال تهران نظاره‌گر این بازی بود. او به محض دیدن نکونام با وی خوش و بش کرد. ماجدی در زمان حضور نکونام در استقلال سرپرست ابی پوشان بود.

*یکی از هواداران تراکتور به دلیل بیماری ناچار به ترک ورزشگاه شد.

*جواد نکونام و پاکو خمز سرمربیان دو تیم برخورد بسیار صمیمانه‌ای داشتند.

*بهنام بانی خواننده مطرح استقلال برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور داشت.

*از پرچم لباس جواد نکونام رونمایی شد و سرمربی آبی‌های پایتخت مورد تشویق قرار گرفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*عارف آقاسی، مهدی شیری و محمد نادری پیش از آغاز بازی به سمت جواد نکونام رفتند.

*جو بازی در ابتدای کار کاملا به نفع استقلالی‌ها بود و تشویق بی‌امان هواداران استقلال، مجالی برای طرفداران تراکتور نگذاشت.

*در دقیقه ۲۶ بازی، ایمان سلیمی گل اول استقلال و اولین گلش برای این تیم را به ثمر برساند که خوشحالی بی‌حد و اندازه هواداران استقلال را به همراه داشت و کادر فنی آبی‌ها نیز به شدت خوشحالی کردند.

*شجاع خلیل زاده پس از گل استقلال با انگشت دست راست خود به هواداران استقلال علامت هیس نشان داد.

*در روند بازی، چند بار نزدیک بود تا درگیری میان بازیکنان دو تیم شکل بگیرد اما داور مانع از این اتفاق شد.

*هواداران استقلال برای کری خوانی خطاب به هواداران تراکتور، شعار «عیبی یوخ» را سر دادند.

*روی یک ضربه کرنر برای تراکتوری‌ها، هواداران استقلال به سمت بازیکن تراکتور اشیایی پرتاب کردند که به درخواست چند بازیکن استقلال این کار متوقف شد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟