Web Analytics Made Easy - Statcounter

سران بارسلونا مارکوس آلونسو را گزینه اصلی خرید به عنوان مدافع چپ جدید تیم می‌دانند

آلونسو تمایل زیادی برای بازگشت به فوتبال اسپانیا و بارسلونا دارد.

طرفداری | به گزارش متئو مورتو از اسکای اسپورت، مدیران باشگاه بارسلونا قصد خرید یک مدافع چپ جدید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بعدی دارند. گزینه‌های مختلفی به بارسا لینک شده‌اند اما در حال حاضر، مارکوس آلونسو اولویت و انتخاب اول آن‌ها برای اضافه شدن به تیم ژاوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلونسو پس از ۶ فصل بازی برای چلسی و سال‌های طولانی حضور در فوتبال ایتالیا و انگلیس، حالا قصد بازگشت به کشور خود و لالیگا را دارد. چلسی مشکلی با فروش مدافع ۳۱ ساله نخواهد داشت اما شرایط مدیریتی باشگاه تا کنون اجازه مذاکرات پیشرفته را به طرفین نمی‌داد. شاید به زودی مذاکرات جدی در این زمینه صورت بگیرد.

با توجه به مشکلات و محدودیت‌های مالی باشگاه بارسلونا، مسائل مالی مربوط به هر انتقال اهمیت بالایی برای آن‌ها خواهد داشت. بنابراین در صورت ناکامی در جذب آلونسو، بلوگرانا سراغ گزینه‌های دیگر خواهد رفت. الخاندرو گریمالدو می‌تواند ساده‌ترین راهکار برای بارتومئو و همکارانش محسوب شود. گریمالدو حقوق کمتری نسبت به آلونسو دریافت می‌کند و همچنین با توجه به اتمام قراردادش با بنفیکا در سال ۲۰۲۳، بارسلونا لزومی به پرداخت مبالغ قابل توجه برای خرید او نخواهد داشت.

اخبار داغ 

رکنا برگشت مهم ترین روزهای تاریخ فوتبال ملی | 22 شهریور 1376؛ بزرگترین کامبک فوتبال ایران ادامه ناهماهنگی های کمک مربی با سرمربی پرسپولیس یورگن کلوپ: از عملکرد تیم راضی هستم؛ دستیابی به چهارگانه خیلی بعید است گل تماشایی جوردی آلبا به بتیس روی پاس دیدنی دنی آلوز (رئال بتیس 1-2 بارسلونا)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است که بار دیگر به این باشگاه قدرت مانور زیاد در انتقالات را نخواهد داد. بارسا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بتواند به فرمول یک در برابر یک لالیگا برسد. اینکه در ازای یک فروش بتواند بازیکنی جدید بخرد ولی فعلا تراز دستمزدها به حدنصاب لالیگا نرسیده است.

بارسا قصد دارد در تابستان پست هافبک دفاعی خود را تقویت کند. اوریول رومئو ستاره مورد انتظار نشان نداد و به همین دلیل دو گزینه جاشوا کیمیش و گیدو رودریگز روی میز هستند. 

کاپیتان بایرن قیمت بالایی دارد و جذب او بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل بارسا تمرکز خود را روی گیدو رودریگز آرژانتینی گذاشته که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و خرید او هزینه‌ای نخواهد داشت. اسپورت و موندو دپورتیوو نوشته‌اند انتقال هنوز نهایی نشده، ولی بارسا بیش از نیمی از مسیر را طی کرده و به احتمال فراوان گیدو را باید اولین خرید تابستانی بارسلونا دانست.

گیدو رودریگز از سال 2020 برای بتیس بازی می‌کند و فصل جاری در 25 بازی 1956 دقیقه در زمین بوده، دو گل زده و یک پاس گل نیز داده است. او 29 بازی ملی نیز برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است.

دیگر خبرها

  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری