Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@18:55:38 GMT

جلسه فشرده مدیران استقلال با استاندار هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۶۴۰۹

جلسه فشرده مدیران استقلال با استاندار هرمزگان

مدیرعامل، معاونت حقوقی و مدیر آکادمی باشگاه استقلال با سفر به شهر بندرعباس با استاندار هرمزگان ملاقات و درباره تاسیس آکادمی این باشگاه پرهوادار و با سابقه در بندرعباس گفتگوهای مفصلی را انجام دادند.

به گزارش ایران اکونومیست، هفته پیش استاندار هرمزگان با مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره تاسیس آکادمی این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این آکادمی با همکاری استانداری هرمزگان، باشگاه استقلال و ستاد مبارزه با موادمخدر ایجاد خواهد شد که می‌تواند نقش بسزایی در توسعه ورزش و استعدادیابی از نوجوانان و جوانان این استان و معرفی به باشگاه‌های مختلف کشور باشد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان با تشریح وضعیت ورزش هرمزگان و علاقه مردم این استان به ورزش‌های تیمی به خصوص رشته فوتبال، از برنامه‌های استان برای حمایت از ورزشکاران و پرورش استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف خبر داد.

وی همچنین به حمایت حداکثری مدیران استانی از باشگاه‌های فوتبال هرمزگان برای صعود به لیگ برتر و حضور در جمع برترین تیم‌های کشور برای دفاع از سابقه فوتبال این استان اشاره کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران نیز با قدردانی از تلاش‌های استاندار هرمزگان به منظور حمایت از ورزشکاران استان و پیگیری‌های وی در جهت توسعه ورزش این استان، از هرمزگان به عنوان استانی که می‌تواند در سطح اول فوتبال کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، یاد کرد.

مصطفی آجرلو با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی هرمزگان،   از آمادگی باشگاه استقلال برای سرمایه گذاری بر روی استعدادهای این استان در رشته‌های ورزشی مختلف به ویژه در فوتبال خبر داد.

مدیران باشگاه استقلال که امروز به بندرعباس سفر کرده بودند به تهران بازگشتند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فوتبال ، باشگاه استقلال ، بندرعباس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال باشگاه استقلال بندرعباس استاندار هرمزگان باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود

استاندار کردستان از راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که توانسته بودند قهرمانی جهان را کسب کنند، اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، افزود: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

استاندار کردستان گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌هایی که انجام شده است امیدواریم این مهم با راه‌اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدودی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تا کنون نیز با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته به تیم‌های ورزشی کمک کرده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: والیبال کردستان با توجه به این افتخارات، باعث شده که این رشته در بین خانواده‌ها از جایگاه خاصی برخوردار باشد که می‌طلبد توجه و برنامه‌ریزی دقیق‌تری نیز صورت گیرد.

کد خبر 750170

دیگر خبرها

  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است