Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:00:25 GMT

یک انبار بزرگ احتکار روغن خودرو در هرمزگان شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۶۴۷۹

یک انبار بزرگ احتکار روغن خودرو در هرمزگان شناسایی شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ تیمور دولتیاری یکشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در پی بروز نوسانات اخیر بازار و سوء استفاده عده ای سودجو از وضعیت موجود، شناسایی عاملان احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی در تشریح این عملیات، گفت: مأموران انتظامی پاسگاه ایسین روز گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی یک انبار احتکار کالا را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دولتیاری بیان داشت: مأمـوران با بررسی موضوع و حصول اطمینان با هماهنگی و اخذ مجوز قضائی و با همکاری یگان امداد شهرستان به همراه نماینده سازمان صمت به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر تعداد ۱۷ هزارو ۷۰۸ قوطی و بطری یک تا چهار لیتری روغن موتور احتکار شده را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی بندرعباس ارزش این محموله احتکاری کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال و تلاش برای دستگیری عاملان احتکار ادامه دارد.

برچسب‌ها هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد