Web Analytics Made Easy - Statcounter

میکل آرتتا اعلام کرد به احتمال زیاد بن وایت برای تقابل با تاتنهام آماده خواهد بود.

طرفداری | میکل آرتتا، سرمربی آرسنال پس از پیروزی تیمش مقابل لیدز یونایتد در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد این دیدار، آینده ادی انکتیا و وضعیت بن وایت صحبت کرد. میکل آرتتا در این کنفرانس خبری گفت:

بازی را با سرعت و ریتم خوبی آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصمم و تاثیرگذار بودیم و دو گل خوب زدیم و موقعیت هایی خلق کردیم و اجازه رخ دادن هیچ اتفاقی در اطراف محوطه جریمه مان را ندادیم. کارت قرمز روند بازی را کاملاً متفاوت کرد. آن ها رفتار و سبک بازی و سیستم خود را تغییر دادند و باید به شکل دیگری آن را کنترل می کردیم. در زمینه های بسیاری ما عالی بودیم اما نیاز داشتیم گل سوم را بزنیم و موقعیت هایی نیز برای این کار داشتیم. سپس از روی ضربات شروع مجدد گل خوردیم و سپس باید با اضطرابمان کنار می آمدیم.

بازی مقابل تاتنهام و انگیزه مضاعف برای قرارگیری در بین چهار تیم برتر؟

با همین اشتیاقی که همیشه داریم به سراغ آن بازی خواهیم رفت اما همچنین می دانیم که این بازی می تواند لحظه تعیین کننده و لایه دیگری از انگیزه برای ما باشد تا واقعاً برای آن بجنگیم. نمی توانم برای این بازی صبر کنم.

پیشنهاداتی برای ادی انکتیا؟

ادی همان کاری را انجام می دهد که کل فصل مشغول انجام آن بوده است. او در عملکرد خود بسیار باثبات بوده و خیلی کم از این عملکرد خوب خود دور شده است. اجازه دهیم همین طور بماند. اجازه دهیم از این لحظه لذت ببرد چون کاملاً مستحق آن است و همه چیز به صورت طبیعی اتفاق خواهد افتاد.

در چند بازی اخیر چندان متقاعد کننده نبوده اید اما در این مقطع از فصل فقط پیروزی مهم است؟

ما در حال یافتن راهی برای پیروزی در بازی ها هستیم. نحوه بازی ما در 35 دقیقه ابتدایی بازی درخشان بود. همیشه رقیبی داریم و شرایط بر اساس بازی متفاوت است و تغییر می کند و همیشه انتظار نمی رود که شما 95 دقیقه در بهترین فرم باشید. در حال بهتر شدن هستیم چون در بازی های مان پیروز می شویم.

بوکایو ساکا خوب است؟

بله او مشکلی ندارد.

احتمال حضور بن وایت در بازی بعدی؟

فکر می کنم او شانس حضور در بازی بعدی را دارد. او تمریناتی جزئی روی چمن را آغاز کرده و ما می خواهیم همه برای آن بازی در دسترس باشند چون بازی مهمی است.

تومیاسو را در پست دفاع چپ بازی دادید تا برای آن چه مقابل تاتنهام انجام خواهید داد، آماده شوید؟

نه این فقط برای امروز بود. نمی توانیم کاری را زودتر از موعد انجام دهیم. این کار را برای زمان حال انجام می دهیم و باور داشتیم که الان زمان مناسبی برای این کار است، به خصوص با توجه به آن چه لیدز در آن سمت به ما نشان داد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت مهم ترین روزهای تاریخ فوتبال ملی | 22 شهریور 1376؛ بزرگترین کامبک فوتبال ایران ادامه ناهماهنگی های کمک مربی با سرمربی پرسپولیس یورگن کلوپ: از عملکرد تیم راضی هستم؛ دستیابی به چهارگانه خیلی بعید است گل تماشایی جوردی آلبا به بتیس روی پاس دیدنی دنی آلوز (رئال بتیس 1-2 بارسلونا)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ بازیکنان سپاهان به مناسبت تولد میلاد زکی‌پور، برای ورود او به محل تمرین تونل زدند و او را با زد و خورد وارد زمین کردند که البته این بازیکن هم با سرعت بالای خود از بین هم‌تیمی‌هایش فرار کرد تا دچار مصدومیت نشود.

زکی‌پور که دو فصل درخشان را در سپاهان سپری کرده و جزو مهره‌های کلیدی این تیم در سمت چپ خط دفاعی به شمار می‌رود، تجربه تقابل‌های حساسی با این تیم و البته استقلال برابر پرسپولیس را داشته و امیدوار است دوباره در جدال با سرخ‌پوشان موفق کار کند.

مدافع چپ سپاهان که در تقابل‌های قبلی برابر پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و جزو گزینه‌های انتقال به این تیم در تابستان گذشته بود، انگیزه زیادی دارد تا یک برد دیگر را همراه با تیمش در بازی روز چهارشنبه به دست بیاورد و برای پنج بازی باقی مانده روحیه بگیرند.

کد خبر 848173 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد