Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم رعد پدافند هوایی به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز مردان دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، پس از اتمام دور پنجم از مرحله نهایی سی‌امین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان باشگاه‌های کشور ،تیم رعد پدافند هوایی اصفهان با 25.5 امتیاز کسب شده در مجموع سه مرحله قهرمانی خود را مسجل کرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر امروز (یکشنبه) تیم رعد پدافند در رویارویی با دانشگاه آزاد اسلامی موفق به پیروزی 4 بر یک شد و یک دور مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود را مسجل کرد. دانشگاه آزاد نیز با 0.5 امتیاز کسب شده با 20 امتیاز در رده سوم جای گرفت.

در دیگر بازی تیم فراسنج تهران مدافع عنوان قهرمانی که به عنوان مدعی و تعقیب کننده اصلی رعد پدافند به شمار می رفت، در برابر عقاب نهاجا تهران 5 بر صفر به پیروزی رسید و با 23 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

مصاف تیم‌های شهرداری کرج و پالایش نفت آبادان با حساب 3 بر 2 به سود شهرداری کرج و تقابل مقاومت تبریز با پادما یدک اصفهان با حساب 5 بر صفر به سود پادما به اتمام رسید.

بدین ترتیب در جدول رده بندی پس از رعد پدافند هوایی ، تیم فراسنج تهران با 23 امتیاز در جایگاه دوم و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 20 امتیاز در رده سوم قرار دارند. پادما یدک اصفهان با 19 امتیاز ، شهرداری کرج با 18.5 امتیاز ، پالایش نفت آبادان با 14.5 امتیاز ، عقاب نهاجا تهران با 6 امتیاز و مقاومت تبریز با 3.5 امتیاز در رده های چهارم تا هشتم قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعد پدافند هوایی تیم رعد پدافند امتیاز در رده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه

ناو فرانسوی شارل دوگل و ناوچه پدافند هوایی همراه آن «شوالیه پل»، به ترتیب موشک‌های ضدهوایی Aster ۱۵ و Aster ۳۰ را شلیک کردند.

به گزارش ایسنا، ناو هواپیمابر شارل دوگل و ناوچه پدافند هوایی همراه آن شهر تولون را در ۲۲ آوریل ترک کردند، اما آنها خیلی زود وارد عملیات شدند. در دریای مدیترانه، شارل دوگل و ناوچه پدافند هوایی «شوالیه پل»، موشک‌های Aster ۱۵ و Aster ۳۰ را به‌عنوان بخشی از تمرین شلیک کردند.

به نقل از لیبراسیون، وزارت دفاع فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این تمرین بر روی اهداف کنترل از راه دور، شبیه‌ساز پهپادهای شناسایی و موشک‌های ضد کشتی انجام شد.»

این شلیک‌ها خدمه را برای مقابله با موقعیت‌های با شدت بالا آموزش می‌دهند.

ناو هواپیمابر شارل دوگل برای اولین‌بار به مدت دو هفته تحت فرماندهی ناتو قرار گرفت. رئیس ستاد مشترک ارتش فرانسه اعلام کرده بود این مأموریت که کشتی‌هایی از چندین کشور (ایالات متحده، یونان، اسپانیا، پرتغال) را گرد هم می‌آورد، از ۲۶ آوریل تا ۱۰ مه تحت فرماندهی کارکنان دریایی «استرایک فور ناتو» (StrikforNato)، متشکل از ۱۵ کشور از جمله فرانسه، و به رهبری یک نظامی آمریکایی انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه