Web Analytics Made Easy - Statcounter

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در بودجه ۱۴۰۱ همزمان شد با وعده پرداخت یارانه جدید. قرار شد ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار ارز ترجیحی حذف شود و در قالب یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی به مردم پرداخت شود. وعده‌ای که امروز معاون اقتصادی رئیس جمهور هم آن را تکرار کرد.

محسن رضایی امروز در گفتگویی اعلام کرده که با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه جدیدی به مردم پرداخت می‌شود که مبلغ آن بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است که بر اساس دهک درآمدی افراد پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته رضایی گفته رقم دقیق یارانه جدید مشخص نیست و مبلغ ۴۰۰ و ۳۰۰ هزارتومان اعلامی، برآورد کارشناسان است و هنوز قطعی نشده و به‌زودی رقم قطعی را اعلام می‌کنیم.

مشمولان یارانه جدید چه کسانی هستند؟

آنگونه که محسن رضایی وعده داده یارانه جدید تنها به پنج دهک درآمدی اول جامعه پرداخت می‌شود. مبلغ این یارانه برای سه دهک اول درآمدی جامعه ماهی ۴۰۰ هزار تومان است و برای دو دهک چهارم و پنجم ۳۰۰ هزار تومان است.

این یعنی یک خانواده چهار نفره که جزو سه دهک اول است ماهانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان یارانه می‌‌گیرند و مبلغ این یارانه کمک معیشتی برای خانواده چهار نفره دهک چهارم و پنجم هم ماهی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

بر این اساس دهک‌های درآمدی ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم یارانه جدید را دریافت نمی‌کنند./تجارت نیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه جدید یارانه جدید خانوار هزار تومان یارانه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!

در اقدامی عجیب و بی‌سابقه، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

ویسی در یک مصاحبه جنجالی گفته بود اگر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق نمی توانند بازی‌ها را رصد کنند، این کار را به حفاظت اطلاعات و شورای امنیت ملی بسپارند. 

عبدالله ویسی در واکنش به جریمه 2 میلیارد تومانی ، ابتدا فکر می‌کرد مبلغ حکم صادر به ریال است! و فقط 200 میلیون تومان جریمه شده است.

ویسی بعداز اطمینان از جریمه سنگین و تاریخی خود گفت: گواردیولا و مورینیو و آنچلوتی هم این را می‌گویند. هنوز به کمیته انضباطی نرفته‌ام برایم حکم می‌زنند. می‌گویند چوب را برداری دزد فرار می‌کند

 

دیگر خبرها

  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • مشمولان طرح کالابرگ فجرانه این خبر مهم را حتما بخوانند
  • خبر مهم برای مشمولان طرح کالابرگ فجرانه؛ مدل جدید در راه است؟