Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برپایی نمایشگاه گروهی هنرجویان لیلا محبیان‌زاده در نگارخانه اندیشه، نقاشی‌های برگزیده با موضوع طبیعت بهاری معرفی می‌شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  نمایشگاه نقاشی گروهی «طبیعت بهار» مجموعه آثاری از هنرجویان لیلا محبیان‌زاده است که در نگارخانه فرهنگسرای اندیشه برای بازدید علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه، آثار نقاشی با موضوع طبیعت زیبای بهاری و با تکنیک آبرنگ و پاستل در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در بخش جنبی این نمایشگاه نیز اهدا جوایز به ۶ نفر از هنرجویان برگزیده در ۲ بخش پاستل و آبرنگ صورت می‌گیرد.

اجرای موسیقی بی‌کلام سنتی، دعوت از برترین اساتید عرصه هنرهای تجسمی نظیر محمد علی یزدچی، اکبر اکبری، عدنان مصلایی، حسین اسماعیلی و منوچهر اسماعیلی و ... از جمله دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه نقاشی «طبیعت بهار» است.

براساس این گزارش، این نمایشگاه از روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه در نگارخانه اندیشه آغاز به کار کرد و تا روز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه پذیرای علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی خواهد بود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طبیعت فرهنگ و هنر موسیقی نقاشی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در رویداد هوش مصنوعی از ایده تا ثروت، در سه روز در خدمت دانشجویان و علاقه‌مندان به این رویداد هستیم. 
ریحانیان افزود: علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی در این رویداد می‌توانند ایده پردازی کرده و این طرح‌ها را برای ما ارسال کنند.
او با اشاره به اینکه طرح‌های برتر جوایز نقدی دریافت خواهند کرد، افزود: استفاده از هوش مصنوعی محدود نیست و در هر حوزه‌ای که افراد بتوانند از هوش مصنوعی استفاده کنند می‌توانند ایده ارسال کنند و از طرح‌های آنان استقبال خواهد شد.
در انتهای این همایش تعدادی از دانشجویان با مطرح کردن سؤالات خود در خصوص هوش مصنوعی پرداختند.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک