Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: خوشبختانه رتبه بندی معلمان دردولت سیزدهم در مراحل پایانی بوده و در آن به منزلت و کرامت معلم توجه جدی شده است.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛    رضا عزتی روز یکشنبه در مراسم از ۷۷ معلم نمونه و فداکار لرستانی با بیان اینکه  توسعه هر جامعه و کشور منوط به نگاه ویژه به  آموزش و پرورش آن جامعه و کشور است، اظهار کرد :هیچ افتخاری رقم نخواهد خورد و هیچ شهری توسعه نخواهد یافت مگر به دستان توانمند معلمان و آن هم پرورش نیروی انسانی پرتوان و خلاق است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  آموزش و پرورش را ستون و خیمه جامعه دانست و افزود : اگر این ستون مستحکم و استوار بنا شود و توجه ویژه ای به آن شود در نهایت باید بگوییم آن جامعه مستحکم و بیمه شده است

عزتی با اشاره  به بیانات مقام معظم رهبری در مورد جایگاه معلم ،تصریح کرد : در فرمایشات معظم له تاکید بر ارتقا مقام معلم و جایگاه آموزش و پرورش است و هر گونه هزینه را در این راستا سرمایه گذاری می دانند و دغدغه ایشان تحول در آموزش و پرورش است که هم در سند تحول بنیادین و هم در بیانیه گام دوم به آن اشاره کرده است.

سرپرست آموزش و پرورش  لرستان با انتقاد از دولت های گذشته که طرح رتبه بندی معلمان را اجرا نکردند، یادآورشد: خوشبختانه این طرح دردولت سیزدهم در مراحل پایانی است و در آن به منزلت و  کرامت معلم توجه جدی شده است.  

عزتی با اشاره به  برداشته شدن موانع سر راه طرح رتبه بندی معلمان ، تاکید کرد: با تعامل و نظرخواهی که از فرهنگیان در کشور شده این طرح به بهترین شکل در حال انجام است و از همه فرهنگیان و دغدغه مندان تعلیم و تربیت می خواهیم با ارائه راهکارها ، پیشنهادات و نظرات خود از طریق سامانه های پیامکی که برای این کار در نظر گرفته شده به بهتر اجرا شدن طرح رتبه بندی  کمک کنند .

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته معلم معلمان رتبه بندی رتبه بندی معلمان آموزش و پرورش طرح رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد