Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفانو پیولی فکر‌ می‌کند که تونالی می‌تواند با الگوبرداری از دنیله ده روسی به کمال خود برسد

پیولی دلایل زیادی برای عشق ورزیدن به بازیکنان ترکیب فعلی میلان دارد.

طرفداری | در دیداری مهم از هفته سی و ششم سری آ که امشب برگزار شد، میلان توانست با نتیجه ۳-۱ از سد میزبانش هلاس ورونا بگذرد. پیروزی روسونری به معنی تثبیت صدرنشینی آن‌ها و کاهش فاصله با کسب عنوان قهرمانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفانو پیولی پس از اتمام مسابقه در مصاحبه با DAZN، راجع به اتفاقات این دیدار و دو بازی باقی‌مانده میلان صحبت کرد:

من عاشق بازیکنانم هستم زیرا تلاش هر روزه آن‌ها و مسیری که برای رسیدن به این نقطه طی کرده‌ایم را دیده‌ام. یک بازی بسیار سخت دیگر در پیش داریم بنابراین از اتفاقات امروز رضایت دارم. از همین حالا به دنبال منسجم شدن تیم برای بازی بعدی هستم. 

انگیزه و ایمان از طریق تجارب قبلی و عملکردهای ما منتقل می‌شوند. برای مثال، امشب در ۲۵ دقیقه ابتدایی از حریف جلو نیافتادیم اما دچار نگرانی نشدیم. زیرا می‌دانستیم که در حال ارائه بازی خوبی هستیم و با همان روحیه تا پایان ادامه دادیم. این ترکیب پله به پله بالا رفته است. باید این تمرکز، اراده و ایمان را در دو بازی پایانی لیگ هم داشته باشیم.

درخشش امشب ساندرو تونالی و دو گل او زمینه‌ساز برد میلان شد: 

او جوان است اما قدرت زیادی دارد. دو روز پس از شروع تمرینات پیش فصل گفتم که او کاملا با فصل قبلی متفاوت است. بازیکنان ما جوان هستند و بسیار از آن‌ها برای نخستین بار چنین سطحی را تجربه می‌کنند و کارشان را به خوبی انجام می‌دهند. با این حال، ما هنوز عنوانی به دست نیاورده‌ایم. 

 روز اولی که ساندرو تونالی را دیدم، از او پرسیدم که پست مورد علاقه‌ات در زمین چیست؟ او گفت "مردم من را با پیرلو مقایسه می‌کنند اما من خودم را بیشتر شبیه به گنارو گتوزو می‌بینم". فکر می‌کنم اگر ما کمی از دنیله ده روسی را به آن ترکیب اضافه کنیم، او کامل خواهد شد.

ما در مقطع پایانی فصل قرار داریم. فکر می‌کنم این میلان از دل یک فاجعه متولد شد، شکست تحقیرآمیز ۵-۰ مقابل آتالانتا. بعد از آن بازی فهمیدیم که نیاز داریم این تیم را بهتر کنیم. آن باخت یکی از بدترین تجارب دوران حرفه‌ای من بود اما یکی از ارزشمندترین‌ها نیز محسوب می‌شود.

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت مهم ترین روزهای تاریخ فوتبال ملی | 22 شهریور 1376؛ بزرگترین کامبک فوتبال ایران ادامه ناهماهنگی های کمک مربی با سرمربی پرسپولیس یورگن کلوپ: از عملکرد تیم راضی هستم؛ دستیابی به چهارگانه خیلی بعید است گل تماشایی جوردی آلبا به بتیس روی پاس دیدنی دنی آلوز (رئال بتیس 1-2 بارسلونا)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!

به گزارش "ورزش سه"، رفتار و حرکات آرنه اسلوت بعد از برد پرگل در دیداری از چارچوب هفته سی و دوم اردویژه به نوعی جدایی او از فاینورد در پایان فصل را تایید کرد.

در بازی امشب فاینورد آنها در خانه میزبان زوله رده دوازدهمی بودند. جشنواره گل شاگردان اسلوت از همان نیمه اول آغاز شد و آنها موفق شدند با دو گل در نیمه اول و سه گل در نیمه دوم به پیروزی ۵-۰ برسند.

پس از سوت پایان بازی، هواداران در ورزشگاه یک‌صدا شعار «به احترام آرنه برخیزید» را در ورزشگاه طنین‌انداز کردند و همزمان از جای‌شان برخواستند. اسلوت که از این تشویق و جو استادیوم شگفت‌زده شده بود به مقابل جایگاه تماشاگران رفت و با دست تکان دادن و ابراز محبت با آنها خداحافظی کرد.

این اتفاق گمانه‌زنی‌ها درباره حضور اسلوت بر روی نیمکت لیورپول در فصل بعد را تقویت می‌کند. قرمزها پس از اعلام جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل، به سراغ چند گزینه رفتند و پس از ناکامی در جذب آنها، با آرنه اسلوت به توافق رسیده‌اند. سرمربی کنونی فاینورد قرار است پس از پایان فصل به آنفیلد برود و جانشین کلوپ شود.

او پس از دیدار امشب و خداحافظی با تماشاگران، به خبرنگار ESPN گفت:«امشب خیلی خاص بود. هواداران فوق‌العاده بودند و جو باورنکردنی‌ای ساخته بودند. در سه سالی که اینجا بوده‌ام همیشه این قدردانی و لطف آنها را احساس کرده‌ام.»

دیگر خبرها

  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)