Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تیراندازی ناشنوایان پس از ناکامی در المپیک برزیل، گفت: تنها با ۳ ماه تمرین در المپیک حضور پیدا کردیم که به نظر من عملکرد تیراندازان راضی کننده بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران اکونومیست به برزیل، احمد نجفی در ارزیابی از عملکرد تیراندازان پس از عدم کسب مدال در بازیهای المپیک برزیل، اظهار کرد: در بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک با ۴ ورزشکار شرکت کرده بودیم که سطح مسابقات در این دوره بسیار بالا بود و حریفان با آمادگی خوبی در المپیک شرکت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تیراندازان ما تنها با ۳ ماه تمرین در المپیک شرکت کرده بودند و به جز فاطمه اسفندیاری سایر ورزشکاران برای اولین بار بازیهای المپیک را تجربه می کردند.

نجفی در پاسخ به این پرسش که چرا تیراندازان در این دوره از بازیهای المپیک ضعیف ظاهر شدند، افزود: تیراندازان ضعیف ظاهر نشدند، بلکه همان رکوردهایی که در تمرینات به ثبت رسانده بودند در المپیک نیز همان رکوردها را تکرار کردند، ما انتظار بیشتر از این از تیراندازان نداشتیم و از عملکرد هر ۴ ورزشکار راضی هستم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما در شرایطی در المپیک حضور پیدا کردند که از هیچ تورنمنت برون مرزی برخوردار نبودند و تنها با ۳ ماه تمرین عازم المپیک شدند.

وی در پایان گفت: در این دوره از بازیهای المپیک به جز فاطمه اسفندیاری که تجربه حضور در المپیک قبلی را داشت، ۳ تیرانداز دیگر برای اولین بار در بازیهای المپیک حضور پیدا کرده بودند و هیچ شناختی از حریفان المپیکی نداشتند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: المپیک ناشنوایان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: المپیک ناشنوایان تنها با ۳ ماه تمرین بازیهای المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی

به گزارش “ورزش سه”، برخلاف برخی از اخبار شب گذشته که حمید مطهری  را به عنوان سرمربی موقت تیم تراکتور معرفی می‌کرد اما او به عنوان تمرین‌دهنده و دستیار سرمربی پای به تبریز می‌گذارد.

او وظیفه دارد تا در غیاب یحیی تمرینات تراکتور را زیر نظر داشته باشد و به عنوان تمرین‌دهنده کار را پیش ببرد.

سرمایه‌گذاری اصلی تراکتور برای پست سرمربیگری روی یحیی گل‌محمدی است و این باشگاه به عنوان سرمربی تنها روی یحیی حساب باز کرده است.

با این مطهری و عسگری به عنوان دستیاران مورد اعتماد یحیی فعلا کار را در دست دارند تا مسائل اداری سرمربی جدید تراکتور حل شود.

یحیی گل‌محمدی در شش سال اخیر سه قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی را با پرسپولیس به دست آورد تا یکی از پرافتخارترین سرمربیان ایرانی لقب بگیرد.

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی