Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای سعادتی فرماندار ویژه میانه در جمع اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌های شهرستان و شهرداران با بیان اینکه کندی در اجرا و تاخیر چندین ساله در بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شیرینی آن برای مردم را از بین می‌برد به پروژه کمربندی جنوبی میانه اشاره کرد و گفت: این پروژه مهم بیش از سی سال است که در حال اجرا بوده و برای همه مردم خسته کننده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حرکت لاک پشتی در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و شهرداری باید برای آن برنامه‌ای یکساله تعریف کرده و از امروز با جدیت این کار را آغاز کند تا پرونده سی ساله این پروژه بسته شود.

وی با تاکید بر اینکه محور و موتور محرکه و توسعه شهرستانها شهر‌های آن هستند خطاب به شهرداران شهر‌های تابعه شهرستان میانه از آنان خواست تا با جدیت و اهتمام بیشتری به جلوه های بصری شهر از جمله زیباسازی، پاکیزگی و رنگ آمیزی به ویژه در ورودی شهر‌ها توجه داشته باشند.

وی خواستار اولویت دادن به چندین پروژه مهم توسط شهرداران و شورا‌های اسلامی شد.

در حال حاضر نیاز به کار ده برابری در شهر‌ها کاملا محسوس است و اگر نتوانیم شهرهایمان را که نماد کل شهرستان است  با زیبایی به مردم و مسافرین معرفی کنیم با ایجاد خاطره‌ای بد در ذهن آنان کل شهرستان زیر سوال می‌رود.

وی همچنین با اذعان بر نیاز مبرم معابر و کوچه‌های شهر میانه و شهر‌های تابعه به آسفالت مناسب از پیگیری جدی خود برای اخذ قیر رایگان دولتی برای این امر به ویژه تلاش برای ایجاد ساز و کاری برای بهره مندی شهر‌های کوچک از این امکان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با تحقق این امر خدمتی ویژه به مردم ارائه خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم  از اعضای شورا‌های اسلامی و شهرداران شهر‌های میانه، ترکمانچای، ترک، آقکند و آچاچی و اعضای شورای شهرستان و نیز کارگران نمونه شهرداری میانه تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان گفت:فردی که در کمربندی جاده سرچشمه با سلاح سرد قدرت نمایی وفیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

علیرضا محمدی  اظهار کرد: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد  موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی تصریح‌کرد: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان در پایان متذکر شد: افرادی که بخواهند با اقدامات  مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آنها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آن ها گرفته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد