Web Analytics Made Easy - Statcounter

درویشی ضمن بیان تاثیر گذاری بالای معلمان در سطح جامعه اظهار کرد : ورامین حدود ۵۵ هزار دانش آموز دارد که این تعداد قابل توجه است و نقش تاثیرگذار معلمان را در سطح جامعه نشان می دهد که معلمان می توانند در تربیت دانش آموزان جامعه اهمیت زیادی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ نشست هم اندیشی مجید درویشی فرماندار ورامین با جمعی از معلمان ورامین برگزار و پیرامون موضوعات مختلف آموزش و پرورش و مسائل فرهنگی بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید درویشی فرماندار ورامین در این جلسه ضمن تبریک روز معلم که در پیش است اظهار کرد : ارزش و اهمیت معلم در سطح جامعه از جایگاه والایی برخوردار است و این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست و معلمان امروز در مسیر پیشرفت و توسعه آینده تاثیر گذار هستند.

وی افزود : برای تغییر و تحول در موضوعاتی مانند آموزش و پرورش و مسائل فرهنگی نمی‌توان تنها به توان دولت اکتفا کرد و قطعا نیازمند کمک معلمان ، صاحبنظران ، پژوهشگران ‌و به خصوص مردم عزیز هستیم.

فرماندار ورامین با اشاره به بیانات رهبر انقلاب پیرامون کار با روحیه جهادی خاطر نشان کرد : رهبر انقلاب در سخنی می فرمایند « برای برون رفت از شرایط موجود ، راهی جز احیای روحیه ایثار و کار جهادی وجود ندارد » که در این راستا تنها با روحیه ایی جهادی می توانیم نسبت به حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش برسیم

مجید درویشی با اشاره به هدف از تشکیل جلسه نشست هم اندیشی با جمعی از معلمان اظهار کرد : هدف از تشکیل این جلسه این است که با توجه به معضلاتی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی شهرستان ، که شما معلمان از صاحبنظران و افرادی هستید که در بطن جامعه فعالیت دارید ، تلاش می شود با کمک شما عزیزان نسبت به حل مشکلات جامعه اقدام شود

فرماندار ورامین از پیگیری طرحی ویژه در شورای آموزش و پرورش شهرستان خبر داد و افزود : اقداماتی از قبیل توانمند سازی مدارس از طریق ایجاد یک زمینه درآمد زایی در شورای آموزش و پرورش شهرستان مطرح و مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است که انتظار می رود عملیاتی شدن این چنین اقدامات به زودی آغاز شود و بنده به شخصه نیز پیگیر این موضوع هستم

وی گفت : با توجه موقیعت های جغرافیایی که مدارس در سطح شهر قرار دارند ، ظرفیت مطلوبی وجود دارد تا مدارس با درآمد زایی توسط خودشان نسبت به حل مشکلات مالی مدارس اقدام کنند و زمینه خوبی برای دانش آموزان فراهم کنند.

درویشی ضمن بیان تاثیر گذاری بالای معلمان در سطح جامعه اظهار کرد : ورامین حدود ۵۵ هزار دانش آموز دارد که این تعداد قابل توجه است و نقش تاثیرگذار معلمان را در سطح جامعه نشان می دهد که معلمان می توانند در تربیت دانش آموزان جامعه اهمیت زیادی داشته باشند.

وی افزود : با بلوک بندی محلات شهرستان که این مار چند ماهی در دست اقدام و انجام است ، در حوزه مسائل فرهنگی و فعالیت هایی که باید در آن صورت گیرد مدرسه ، مدیر آن و معلمان نقش اساسی در فعالیت های فرهنگی آن محله دارند که می توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

فرماندار ورامین در پایان با اشاره به ادامه داشتن این چنین جلسات با جمعی از معلمان تصریح کرد : جلسات مستمر و منظم با معلمان شهرستان ادامه خواهد داشت و شخصا پیگیر این موضوع خواهم بود چرا که تغییر و تحولات اساسی در حوزه فرهنگ و آموزش ، جز با کمک معلمان اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درویشی فرماندار ورامین فرماندار ورامین آموزش و پرورش سطح جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری