Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@12:03:57 GMT

گواردیولا: درانگلیس همه دوست دارند لیورپول موفق باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۷۴۳۷

گواردیولا: درانگلیس همه دوست دارند لیورپول موفق باشد

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ادعا کرد قهرمانی مجدد شاگردان او آن اتفاقی نیست که بسیاری از مردم انگلیس برایش لحظه‌شماری می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یک روز پس از توقف لیورپول در بازی خانگی برابر تاتنهام، منچسترسیتی قدر فرصتی که برای بازگشت به صدر جدول و ایجاد حاشیه امنیتی بهتر به دست آورده بود را به بهترین شکل ممکن دانست و حریفش نیوکاسل را با نتیجه 5 بر صفر در هم کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود ورود لیگ برتر انگلیس به هفته سی‌و‌ششم، من‌سیتی و لیورپول هر دو 35 بازی انجام داده‌اند و اکنون من‌سیتی با 3 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین جدول است. این به معنای افزایش شانس پپ گواردیولا و شاگردانش برای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در لیگ جزیره است. البته سرمربی اسپانیایی مدعی شد که قهرمانی تیم او اتفاقی نیست که خوشایند همه مردم انگلیس باشد.

گواردیولا پس از بازی به شبکه BeIN Sports گفت: در این کشور (انگلیس) همه، از رسانه‌ها گرفته تا مردم و ... حامی لیورپول هستند. خب البته لیورپول تاریخچه‌ای باورنکردنی دارد. چندین بار هم فاتح رقابت‌های اروپایی شده است. البته در لیگ برتر آنها طی 30 سال گذشته فقط یک بار قهرمان شده‌اند اما این اصلاً یک مشکل محسوب نمی‌شود.

گواردیولا که این روزها روی دور مطرح کردن ادعای‌های عجیب افتاده است، افزود: شرایط اکنون به گونه‌ای است که ما باید 9 امتیاز دیگر کسب کنیم یا شاید 6 امتیاز هم کافی باشد. به این بستگی دارد که در دو بازی بعدی تفاضل گل ما و لیورپول چگونه رقم بخورد.

بازی بعدی منچسترسیتی در خانه ولورهمپتونی است که چلسی را روز شنبه در استمفوردبریج با تساوی 2-2 متوقف کرد. در همین حال لیورپول برابر استون‌ویلای تحت هدایت استیون جرارد به میدان خواهد رفت.

سرمربی اسپانیایی من‌سیتی درباره بازی بعدی مردانش گفت: بازی چهارشنبه یک بازی به معنای واقعی حیاتی برای ما خواهد بود و با تمام قوا به میدان می‌رویم تا پیروزی را از آن خود کنیم. سرنوشت منچسترسیتی در دستان خود ماست و به همین دلیل خیلی مهم است که حواس‌مان به کار خودمان باشد نه نتایج سایر تیم‌ها. ما فقط باید این بازی را ببریم و نتیجه دیگری به دردمان نمی‌خورد.

لیگ برتر انگلیس| لیورپول قهرمانی را به منچسترسیتی تعارف کرد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول منچسترسیتی گواردیولا لیورپول منچسترسیتی گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم

تنها توافق فاینورد باقی مانده تا آرنه اسلوت جایگزین یورگن کلوپ شود.

طرفداری | لیورپول و آرنه اسلوت تمایل به همکاری دارند اما آنها ابتدا باید فاینورد را راضی کنند.

لیورپول بعد از اینکه سرمربی فاینورد، آرنه اسلوت، را به عنوان جانشین مورد علاقه اش برای یورگن کلوپ انتخاب کرد، برای جذب او یک پیشنهاد به باشگاه هلند ارائه داده است. آرنه اسلوت اما در مصاحبه با ESPN از علاقه‌اش برای هدایت لیورپول گفته است.

دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم، تصمیم من مشخص است. فاینورد و لیورپول در حال مذاکره هستند، منتظرم ببینم چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد. من مطمئن هستم و منتظر خواهم بود تا باشگاه‌ها به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: 

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم