Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@18:08:59 GMT

پشتیبانی اینستاگرام از NFT‌های اتریوم، سولانا و...

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۷۵۱۷

اینستاگرام قصد دارد پشتیبانی از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را از پلتفرم‌های برتر مانند سولانا، اتریوم و پالیگان آغاز کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از کریپتو، انتظار می‌رود پلتفرم رسانه‌های اجتماعی به زودی یک طرح آزمایشی را در روز دوشنبه اعلام کند.

بر اساس اظهارات سایت کوین دسک، این پلتفرم بر روی گروه منتخبی از علاقه‌مندان به NFT در ایالات‌متحده تمرکز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هنوز مشخص نیست که آیا اینستاگرام در طول اجرای آزمایشی از NFT‌های همه شبکه‌ها پشتیبانی می‌کند یا خیر. این پلتفرم همچنین برای نمایش NFT از کاربران هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

این آزمایش تقریبا دو ماه پس از اولین اعلام مارک زاکربرگ انجام شد که مبنی بر افزودن NFT‌ها به اینستاگرام بود.

در کنفرانس ساوت بای ساوت وست (South by Southwest) در آستین، تگزاس، زاکربرگ گفت که متا در حال کار بر روی افزودن NFT‌ها به اینستاگرام در کوتاه‌مدت است.

همچنین تایید شده است که اینستاگرام از کیف پول‌های رمزنگاری محبوب مانند متاماسک پشتیبانی می‌کند. این امر با توجه به اینکه کاربران باید قبل از نمایش NFT‌ها در نمایه خود و اثبات مالکیت، کیف پول خود را به پلتفرم متصل کنند، ضروری خواهد بود. آنان همچنین می‌توانند سازندگان NFT‌ها را برچسب‌گذاری کنند.

انتظار می‌رود این ادغام، پذیرش NFT‌ها را افزایش دهد زیرا تعداد افرادی که به NFT دسترسی دارند را بیشتر می‌کند.

تاکنون، توییتر تنها پلتفرم رسانه اجتماعی است که NFT‌ها را به طور کامل ادغام کرده است.

ردیت اخیرا یک آزمایش ادغام NFT نیز داشته است و یوتیوپ به سازندگان خود اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های فناوری را کشف کنند اما اینستاگرام با حدود یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، NFT‌ها را برای دسته جدیدی از مخاطبان می‌آورد.

متا، شرکت مادر اینستاگرام، برنامه‌های دیگری را نیز فاش کرده که بر بهره‌برداری از فناوری بلاک چین متمرکز است. تصمیم این شرکت برای تغییر نام تجاری از فیس بوک به متا در سال گذشته منجر به افزایش علاقه شرکت‌ها به متاورس شده است.

گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد، این شرکت قصد دارد تا اواخر سال جاری میلادی، گزینه‌ عضویت گروهی و ضرب کردن توکن‌ها را فعال کند. همچنین ادعا می‌شود که متا قصد دارد یک ارز مجازی به نام زاک باکس ایجاد کند.

متا همچنین با چندین پرونده قضایی مرتبط با نقض علامت تجاری و عدم برخورد با کلاهبرداران رمزنگاری در پلتفرم‌های خود مواجه است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی گفت: درصدد هستیم ارتباط هنرمندان و تولیدکنندگان خود را با پلتفرم‌های معروف چین تقویت کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فرزاد اوجانی؛ مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی، با بیان اینکه برای اولین بار شاهد حضور فعالان تجارت الکترونیک و پلتفرم‌های صنایع‌دستی در همایش «معرفی فرصت‌های تجارت الکترونیک از طریق سرمایه‌گذاری در ایران و چین» بودیم، اظهار کرد: در این همایش مسئولان تجارت الکترونیک در خصوص ضرورت‌ها و آمار و اطلاعات مربوط به فرآیندهای الکترونیک در دنیا پرداختند و دو شرکت از پلتفرم‌های معروف چین مانند دوئین اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی افزود: بعضی از شرکت‌های مرتبط با شیرینی‌ها و سوغات نیز در خصوص این همراهی پیشگام شدند اما از نگاه این پلتفرم‌های چینی، صنایع‌دستی جزو آن دسته از اقداماتی است که ظرفیت قابل توجهی در حوزه الکترونیک دارد.

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

او با بیان اینکه از این ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد، گفت: درصدد هستیم که هنرمندان و تولیدکنندگان خود را به این پلتفرم‌های ارتباط دهیم و نقطه‌ امیدی برای صنایع‌دستی کشور با وجود محدودیت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • هوش مصنوعی اخبار ایکس را خلاصه می‌کند
  • چت‌بات Grok اخبار ایکس را خلاصه می‌کند
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • پلیر موسیقی Winamp باز می‌گردد!
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند