Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:12:24 GMT

کشف دستگاه‌های شنود در دفتر یک شخصیت بلندپایه صهیونیست

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۷۸۳۵

کشف دستگاه‌های شنود در دفتر یک شخصیت بلندپایه صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطینی سمانیوز، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی شب گذشته (یکشنبه) از کشف دستگاه‌های شنود در دفتر یک شخصیت بلندپایه اسرائیلی خبر داد.

بنابراین گزارش، این مقام صهیونیست پس از کشف این دستگاه‌ها به پلیس اطلاع داده و این مساله برای تحقیقات بیشتر به یگان اطلاعاتی «لاهف ۴۳۳» واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی بدون اشاره به نام این شخصیت، عنوان کرد که وی یک زن است. همچنین هنوز مشخص نشده که چه طرف یا طرف‌هایی این دستگاه را در دفتر کاری وی جاسازی کرده‌اند.

این رخداد جدید در زمینه جاسوسی از مقامات رژیم صهیونیستی در حالی مطرح شده که در ماه‌های اخیر کشف پرونده‌های این چنینی چندین بار رخ داده است.

یکی از آخرین موارد، کشف دستگاه ضبط مکالمه‌های تلفنی و صوتی در دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی بود که سال‌ها بدون اطلاع وی در دفترش جاسازی شده بود.

بنابر اعلام منابع عبری، این دستگاه در زمان نخست وزیری ایهود اولمرت در دفتر نخست‌وزیری جاسازی شده بود، و نتانیاهو به مدت ۱۰ سال نمی‌دانسته که مورد استراق سمع قرار می‌گرفته است. در موارد دیگر نیز دستگاه‌های شنود در دفتر رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم کشف شده که موجبات شگفتی و حیرت صهیونیست‌ها را به وجود آورده است.

چندی پیش نیز رسانه‌های عبری گزارش دادند که یک نیروی خدماتی که در منزل «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کرده، دارای ارتباطی با ایران بوده و از گانتز برای ایرانی‌ها جاسوسی می‌کرده است. در پی این شکست‌های اطلاعاتی، «رونین بار» رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دو مقام همین سرویس اطلاعاتی را توبیخ کرد.

کد خبر 5485236

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نتانیاهو بنی گانتز اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین مسجدالاقصی مسکو ایالات متحده امریکا عراق آخرین اخبار اوکراین واشنگتن عربستان سعودی سوریه رژیم صهیونیستی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم

یکی از مقامات ارشد کابینه صهیونیستی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را متهم کرد که نمی‌خواهد با گروه‌های فلسطینی در نوار غزه توافقی را منعقد کند و حتی امکان تکمیل آن را با موانعی مواجه می‌کند. 

براساس گزارش عربی پست، رادیو و تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام ناشناس گفت: نتانیاهو به هیچ وجه نمی‌خواهد به توافق برسد و مشکلات و موانع بر سر راه آن ایجاد می‌کند.

این مقام صهیونیست خاطرنشان کرد: امکان دستیابی به توافق (با جناح‌های فلسطینی) ظرف چند روز آینده وجود دارد، اما نتانیاهو خواستار مطالعه یک توافق جامع (غیر از پیشنهاد فعلی طرف مصری) با هدف مانع تراشی در روند دستیابی به توافق در زمان کنونی، شد.

براساس گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، اوایل روز جمعه، یک هیات امنیتی مصری به تل آویو سفر کرد و پیشنهادی برای رژیم صهیونیستی مبنی بر آزادی تمامی اسرای صهیونیست در غزه، آزادی صد‌ها اسیر فلسطینی و آتش بس یک ساله را به همراه داشت.

به گزارش رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی سرویس‌های امنیتی این رژیم بر این باورند که این آخرین فرصت برای بازگرداندن اسرای صهیوسنیست از غزه است.

همین مقام صهیونیست اشاره کرد که سازمان امنیتی و اکثریت سطح سیاسی می‌خواهند به پیشنهاد جدید مصر چراغ سبز نشان دهند. اما نتانیاهو چندین ملاحظات در مورد چنین توافق موقتی داشت و خواستار مطالعه جامع حل و فصل شد. 

ااین مقام توضیحی نداد که چرا نتانیاهو این موضع را اتخاذ کرد، اما اپوزیسیون رژیم او را متهم می‌کند که برای اهداف سیاسی از دستیابی به توافق با جناح‌های فلسطینی جلوگیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی