Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:36:04 GMT

آیین بزرگداشت «نادر طالب‌زاده» در اراک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۸۲۱۴

آیین بزرگداشت «نادر طالب‌زاده» در اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیین گرامیداشت یاد و خاطره هنرمند انقلابی نادر طالب‌زاده شب گذشته با حضور مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما و جمعی مردم و مسئولان در مسجد الزهرا شهر اراک برگزار شد.

 مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در این آیین گفت: مرحوم  طالب‌زاده از هنرمندان متعهد و انقلابی بود که تلاش‌های بسیاری در  پیوند زدن هنرمندان و جوانان  با انقلاب اسلامی داشت و در این راه موفق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرایی اظهار کرد: طالب‌زاده زیستی شهادت‌گونه داشت و همواره با الگو قرار دادن شهدا راه و سلوک شهدا را پیشه کرد.

وی با بیان اینکه این هنرمند انقلابی همچنین در جهاد تبیین و روشنگری انقلاب اسلامی  از فعالین و افراد دغدغه‌مند بود، افزود: آموزش مبانی هنر انقلاب اسلامی به نسل جوان و استکبار ستیزی از مهم‌ترین ویژگی‌های این انسان والا بود.

 مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما گفت: طالب زاده با الگوگیری از شهدا ساده زیستی را انتخاب کرد و مانند آنها  نام و یادش جاودانه شد.

قرایی بر لزوم توجه بیشتر نگاه‌ها به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: باید هنرمندان انقلابی و مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را شناسایی، سازماندهی و تقویت و حمایت کرد و اجازه نداد بین آنان و مردم فاصله ایجاد شود.

انتهای پیام/ 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نادر طالب زاده صدا وسيما هنر انقلاب انقلاب اسلامی طالب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد