Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:24:45 GMT

مراسم بزرگداشت نادر طالب‌زاده در بیرجند برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۸۲۵۵

مراسم بزرگداشت نادر طالب‌زاده در بیرجند برگزار شد

گروه استان‌ها- مراسم بزرگداشت مرحوم نادر طالب‌زاده مستندساز، تهیه‌کننده و مجری کارشناس انقلابی صدا و سیما با حضور جمعی از مردم و مسئولان در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مراسم بزرگداشت مرحوم نادر طالب‌زاده مستندساز، تهیه‌کننده و مجری کارشناس انقلابی صدا و سیما شامگاه یکشنبه با حضور حجت‌الاسلام نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی و اقشار و گروه‌های مردم در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا غریب‌نیا فعال فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی و از دوستان نزدیک مرحوم طالب‌زاده به عنوان سخنران این مراسم، به تشریح ابعاد شخصیتی و کاری وی پرداخت.

مراسم گرامیداشت "نادر طالب زاده" در قم برگزار می‌شودواکنش‌ها به درگذشت نادر طالب زاده در فضای مجازیمجری افتتاحیه جشنواره عمار اعلام کرد: نادر طالب زاده در سی‌سی‌یو بستری شد

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب شاهد ظهور الگوهایی برای جوانان و نسل جدید انقلاب هستیم خاطرنشان کرد: امثال حاج قاسم و مرحوم نادر طالب‌زاده از افرادی هستند که در جبهه‌های متفاوت هم حضورشان برای کشور مایه برکت بود و هم شهادتشان خون جدیدی در رگ‌های ملت تزریق کرد.

این فعال جبهه انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه مرحوم طالب‌زاده از افرادی بود که شهید زندگی کرد افزود: طالب‌زاده از ظلمات زندگی غرب هجرت کرد و به سمت نور ولایت آمد.

وی افزود: شجاعت، مطالبه‌گر بودن، خوش اخلاقی، ولایت‌مداری، پرکاری و تلاش، اهل دعا و نماز شب و استغفار و در عین حال تواضع از ویژگی‌های مرحوم طالب‌زاده بود.

مرحوم نادر طالب‌زاده مستندساز، تهیه‌کننده و مجری کارشناس انقلابی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عصر 9 اردیبهشت 1401 به دلیل عوارض ناشی از عارضه قلبی و لختگی خون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان درگذشت.

انتهای پیام/ 252/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نادر طالب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار مرند در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور با تاکید بر الگوی قرار دادن شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطرنشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از دشمن ندارد.

شهید مدافع حرم محرم علیپور در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند