Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، احد آزادیخواه عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی اخیر آرد و نان با توجه به حذف ارز ترجیحی اظهار کرد: ما در لایحه بودجه در مورد حذف ارز ترجیحی به دولت اختیار دادیم و دولت ملزم نشده است، ‌اما گفتیم که در صورت حذف ارز ترجیحی، باید از کالابرگ استفاده شود.

وی ادامه داد:‌ در فرآیند حذف ارز ترجیحی و حمایت از کالاهای اساسی پول نباید دست مردم برسد تا باعث ایجاد تورم شود، بلکه باید مردم در قالب کالابرگ مورد حمایت قرار گیرند و کالای خود را تهیه کنند، دولت معتقد است که اکنون همین اتفاق در حال رخ دادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان و ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسیری غیر از ایجاد کالابرگ الکترونیک برای حمایت از مردم در تهیه کالاهای اساسی خلاف قانون بودجه سال ۱۴۰۱ است.

آزادی‌خواه درباره لزوم تحقق تولید دانش‌بنیان در حوزه محصولات کشاورزی گفت: ما در این زمینه تنها قانونی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، قانون جهش تولید دانش‌بنیان است که سال قبل به تصویب رسید، ‌معتقدم اگر این قانون اجرایی شود بسیاری از خلأ‌هایی که در حوزه دانش‌بنیان داریم، رفع می‌شود.

وی افزود: با اجرایی شدن قانون جهش تولید دانش‌بنیان پارک‌های علم و فناوری وارد عرصه تولید می‌شوند که بر این اساس تحولی در حوزه تولیدات دانش‌بنیان به وجود خواهد آمد، بنده تاکنون اقدام خاصی از دولت در حوزه تولیدات دانش‌بنیان ندیدم، ‌منتهی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در جلسه‌ای که با کمیسیون کشاورزی داشت، ‌ زمینه‌های بسیار خوبی برای رشد در این زمینه اعلام کرد.

نماینده مردم همدان و ملایر در مجلس تأکید کرد: او در این جلسه مراکزی اعم از خانه‌های خلاق، ‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علمی و فناوری را به عنوان مراکزی اعلام کرد که می‌توانند در حوزه بذر و نهاده‌های دامی اقدامات بسیار مؤثری انجام دهند، در کل معتقدم دولت نیاز به یک عزم جدی برای تحقق تولیدات دانش‌بنیان در محصولات کشاورزی دارد، ‌اما مقدمات آن فراهم نیست زیرا، خلصه‌ای ایجاد خواهد کرد که به صلاح کشور نیست.

آزادی‌خواه بیان کرد: در درازمدت تولیدات محصولات کشاورزی دانش‌بنیان در جایگاه خوبی قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا قانون جهش تولیدات دانش‌بنیان کافی نیست، زیرا این قانون کشاورزی‌محور، بلکه دانش‌بنیان محور است، ما در حوزه کشاورزی نیاز به یک قانون دانش‌بنیان مستقل داریم که کمیسیون کشاورزی در صدد است تا این مهم را انجام دهد که امیدواریم با کمک دولت این اتفاق بیفتد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: عضو کمیسیون کشاورزی کالا برگ الکترونیکی نماینده تولیدات دانش بنیان کمیسیون کشاورزی حذف ارز ترجیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمازگزاران البرزی با اعلام انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • مشمولان طرح کالابرگ فجرانه این خبر مهم را حتما بخوانند
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • خبر مهم برای مشمولان طرح کالابرگ فجرانه؛ مدل جدید در راه است؟
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان
  • برنامه جدید دولت درخصوص کالابرگ چیست؟
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ/ برنامه دولت در خصوص کالابرگ چیست؟
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان