Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@14:21:22 GMT

زیدان در آستانه حضور در فرانسه

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۸۴۸۲

زیدان در آستانه حضور در فرانسه

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، دو شنبه، نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* روی هاجسون ۷۴ ساله هفته گذشته جدایی خود از واتفورد را تأیید کرد و بعید به نظر می‌رسد که هدایت تیم دیگری در لیگ برتر را به عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا "جان یوستیس"، مربی کوئینزپارک به عنوان نامزد اصلی جانشینی روی هاجسون در واتفورد ظاهر شده است.

* فشارها بر فوتبالیست‌های جوان در بریتانیا پس از اینکه مشخص شد که تقریباً ۲۵۰۰ بازیکن فقط از سال ۲۰۱۸ برای سلامت روان خود به دنبال کمک حرفه‌ای بوده‌اند، آشکار شد.

* نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد، احتمال دارد که زین الدین زیدان به زودی هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده بگیرد. باید دید پوچتینو آرژانتینی چه زمانی از هدایت PSG برکنار می‌شود.

* باشگاه وستهام، مهاجم چلسی، آرماندو بروجا (به صورت قرضی در ساوتهمپتون) را در فهرست اهداف خود قرار داده است زیرا آنها به دنبال تقویت ترکیب خود، پس از پایان ناامیدکننده فصل هستند.

دیلی استار:

* کارلو آنچلوتی سرمربی باتجربه رئال مادرید پس از یک "ژست زشت" در جشن قهرمانی رئال مادرید، از گرت بیل بازیکن ولزی لوس بلانکوس دفاع کرد.

دیلی میرر:

* پپ گواردیولا قبل از حمله خود به لیورپول با ادعای اینکه "همه از قرمزها حمایت می‌کنند" در حالی که دو طرف به مبارزه برای قهرمانی ادامه می‌دهند، نمایش بی نقص منچسترسیتی برابر نیوکاسل را تماشا کرد که قدرت خود را بر سر کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر تقویت می‌کند.

* بن استوک کاپیتان جدید تیم کریکت انگلیس، جو روت را به شماره ۴ در خط ضربه‌زنی منتقل خواهد کرد، در حالی که خود را برای بازی ماه آینده مقابل نیوزیلند در شماره ۶ قرار می‌دهد.

دیلی تلگراف:

* مایک اشلی مالک سابق نیوکاسل قرار است پیشنهاد دیگری برای تصاحب و نجات تیم دسته دومی دربی کانتی ارائه کند، زیرا تاجر آمریکایی آنها کریس کرشنر اعتراف کرد که مذاکرات اولیه به "بن بست" رسیده است.

تایمز:

* تعداد تماشاگران در دو بخش لیگ‌های پایین‌تر فوتبال انگلیس در فصل ۱۹-۲۰۱۸ (قبل از کووید) به طور قابل توجهی افزایش یافت و در لیگ یک بیش از ۱۲۰۰ نفر فراتر رفته است.

دیلی رکورد:

* جیووانی ون برونکهورست سرمربی تیم فوتبال گلاسکو رنجرز اصرار دارد "کمر روف" بازیکن مصدوم این تیم برای رویارویی با آینتراخت فرانکفورت آماده خواهد بود در حالی که قول داده بود چکاپ ها را انجام دهد تا مطمئن شود که این مهاجم در هواپیما تیم برای فینال لیگ اروپا است، اما حالا به نظر می‌رسد او حضور دارد.

کد خبر 573787

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه های خارجی ورزشی روزنامه های خارجی روزنامه های امروز روزنامه های ورزشی جهان روزنامه های ورزشی انگلیس زین الدین زیدان برنامه بازی های فوتبال اروپا فوتبال اروپا سرمربی فوتبال پپ گواردیولا منچستر سیتی انگلیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قسم به وعده‌ی صادق که قدس آزاد است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی عبداللهی شاعر و پژوهشگر در استقبال از غزل دلنشین مقام معظم رهبری حفظه الله که بیتی از آن را در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی خواندند، شعر جدیدی سروده است.

در این شعر آمده است؛

تو راست معجزه در کف ز ساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

**

همیشه اهل ولا باش، از بلا مگریز
بنوش جام بلا را از ابتلاء مگریز

شهید باش و شهیدانه در دل میدان
به روز واقعه‌ی سرخ از قضا مگریز

عصای معجزه بردار و در میانه ی نیل
بپیچ در دل طوفان از اژدها مگریز

چقدر علقمه امروز در مقابل توست؟!
علم به دوش بگیر و به انزوا مگریز

صدای العطش کودکان غزه کنون
به گوش می‌رسد ای دوست، از صدا مگریز

به هوش باش امان نامه را امان ندهی
میان معرکه از بیم فتنه‌ها مگریز

بخوان که لشکر شیطان سقوط خواهد کرد
مبند دل به شیاطین به ناکجا مگریز

قسم به وعده‌ی صادق که قدس آزاد است
بیا و یکدم در اثبات مدعا مگریز

نماز در وسط صحن قدس شیرین است
در اقتدای شهیدان بزن صلا مگریز

ظفر از آنِ خداوند حیّ سبحان است
ز کدخدا مهراس از خدا خدا مگریز

چه خوب گفت امینِ قُلوبِ مَنْ والاه
"به حق سپار دل خویش و از دعا مگریز"

یقین که خَیرُالعمل با ولایت عشق است
از آستانه‌ی اولاد مرتضی مگریز

فرار کن به سوی کشتی نجات حسین
به روز حادثه از سمت کربلا مگریز

به پرچمی که بر آن حک شده ست نصرُالله
سوار می‌رسد از راه، بی هوا مگریز

کد خبر 6088981 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • قسم به وعده‌ی صادق که قدس آزاد است
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!