Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از نظارت جدی این پلیس بر بازار و همچنین برخورد با احتکار کالاهای اساسی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی درباره ورود پلیس امنیت اقتصادی به موضوع گرانی و احتکار اقلام، گفت: در مورد برخورد با گرانفروشی و احتکار کالا، گشت مشترک میان پلیس با تعزیرات و همچنین گشت‌های پلیس امنیت اقتصادی اقدام به گشت‌زنی کرده و از انبارها و واحدهای صنفی بازید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن پیگیر اخبار کسب شده از سوی مردم و دیگر سازمان‌ها نیز بوده و از این محل‌ها نیز بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون نیز با موارد متعدد و قابل توجهی از احتکار کالاهای اسامی یا گران‌فروشی آن مواجه شده و با آن برخورد کرده‌ایم، گفت: در همین طرح اخیر پلیس امنیت اقتصادی، ۲۸۰ تن کالای اساسی شامل برنج، آرد، شکر و ... از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف و ضبط شد. ارزش ریالی این کالاها بیش از ۶۸ میلیارد تومان برآورد شده بود.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: به عنوان مثال در یکی از این پرونده‌ها افراد سودجویی که اقدام به دریافت آرد یارانه‌ای به قیمت ۳۵ هزار تومان کرده و آن را به قیمت ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسانده بودند، شناسایی و دستگیر شده و مقادیر قابل توجهی نیز آرد از آنان کشف و ضبط شد.

این افراد آرد را با ۱۰ برابر قیمت به فروش می‌رساندند که دستگیر شدند.

حدود ۲۰۰ تن برنج در عملیاتی دیگر کشف شد که در آن افراد سودجو اقدام به ترکیب برنج ایرانی و پاکستانی با یکدیگر کرده و آن را به قیمت برنج ایرانی به فروش می‌رساندند.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه پلیس نظارت جدی بر بازار داشته و با مواردی نظیر احتکار، گرانفروشی و هرگونه اخلال در بازار برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان نیز می‌توانند در صورت اطلاع از احتکار یا هرگونه سودجویی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" با اعلام اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود، اظهار‌داشت:پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.


وی در ادامه با بیان اینکه ماموران آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس از دپو مقدار زیادی شکر قاچاق داخل یک انبار در بخش رحیم‌آباد مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شکر قاچاق را کشف کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ارزش این کشفیات را طبق نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این راستا متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.


این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در خصوص جلوگیری از ورود قاچاق و برخورد جدی با مجرمان این حوزه به صورت مستمر ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر