Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:23:32 GMT

۱۵۱ خانه ورزش روستایی در البرز تجهیز شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۸۷۸۰

۱۵۱ خانه ورزش روستایی در البرز تجهیز شدند

«مجید رضاخانی» روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: امکاناتی از جمله تنیس روی میز، فوتبال دستی، میز شطرنج، دارت و پایه دارت برای هر یک از این خانه ها طی این مدت تامین شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ روستا در استان البرز وجود دارد، تصریح کرد: بر همین اساس امسال نیز بنا داریم تا ۲۵ خانه ورزش روستایی را دیگر تجهیز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا خانی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دومین دوره رقابت های کشوری قوی ترین مردان روستایی کشور به میزبانی این استان و در شهرستان طالقان اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود حدود ۲۰ استان این کشور که زمان برگزاری آن به احتمال قوی در مرداد ماه است شرکت کنند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقات از ورزشکاران روستایی هستند و وسایل برگزاری مسابقات برگرفته از امکانات روستایی است.

رییس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی و محلی البرز برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی دختران روستایی در پاییز را از دیگر برنامه های این هیات در سال جاری عنوان کرد  و افزود: در کنار برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی، رقابت های ورزش روستایی سربازها برای سربازهای ساکن روستاهای استان نیز امسال برگزار می شئد.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی فوتبال البرز تنیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی فوتبال البرز فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی فوتبال البرز تنیس ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان

 مسابقات فوتبال جام روستایی شهرستان مریوان با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه برگزار شد و از سوی مردم این منطقه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

 دیدار فینال این رقابت‌ها بین ۲ تیم «چوین» و «نی» برگزار شد که تیم «نی» توانست با سه گُل بدون دریافت هیچ گُلی حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

جایگاه دوم این رقابت ها به تیم «چوین» رسید و تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم اظهار کرد: مواردی همچون اخلاق مداری، همبستگی و اتحاد که به عنوان شعار مسابقات نیز تعیین شده بود از سوی تیم‌های شرکت کننده به خوبی رعایت شد.

فرزاد خاکی گفت: شاهد صحنه‌های دیدنی در این مسابقات بودیم و این مسئله نمایانگر ترویج فرهنگ اخلاق مداری در میادین ورزشی است.

در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال روستایی شهرستان مریوان «بیژن ذوالفقارنسب» پیشکسوت نامدار رشته فوتبال استان کردستان و کشور حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند 
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود