Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@03:17:23 GMT

افزایش 16.7 درصدی آمار طلاق در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۸۹۱۱

افزایش 16.7 درصدی آمار طلاق در کردستان

آمارها طی چند سال اخیر نشان دهنده افزایش امر طلاق در کشورمان و به تبع آن در استان کردستان بوده و بنا بر اعلام مدیرکل ثبت احوال استان، طلاق زوج‌های کردستانی در سال ۱۴۰۰ در مقایسه با سال قبل از آن ۱۶.۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، علی جوکار با بیان اینکه سال گذشته چهار هزار و ۹۸۱ واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده است؛ تعداد طلاق در مناطق شهری کردستان را چهار هزار و ۲۷۷ واقعه و در روستاها ۷۰۴ واقعه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد طلاق این را نیز اضافه کرد که میانگین سن طلاق بار اول مردان استان ۳۵.۶۴ سال و زنان ۳۱.۰۶ سال بوده است.

مدیرکل ثبت احوال کردستان در ادامه گفت: سال گذشته ۱۴ هزار و ۸۸ واقعه ازدواج نیز در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۰.۶ درصد کاهش داشته است.

جوکار تعداد ازدواج شهری را ۱۱ هزار و ۳۹۴ واقعه و روستایی را ۲ هزار و ۶۹۴ واقعه برشمرد و اضافه کرد: میانگین سن ازدواج بار اول مردان استان در سال گذشته ۲۷.۸۴ سال و زنان ۲۳.۸۳ سال بوده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا آمار طلاق آمار ازدواج طلاق کردستان افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۷ اکتبر تا امروز دست‌کم ۳۴ هزار و ۵۹۶ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۸۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنابر اعلام این وزارت‌خانه در شبانه‌روز گذشته ۲۸ نفر در غزه شهید و ۵۱ نفر دیگر زخمی شدند.

دیروز چهارشنبه و در ادامه حمایت‌های جهانی از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، هزاران نفر از مردم ایتالیا با تجمع در شهر میلان، ضمن حمایت از مبارزه گروه‌های مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، جنایت‌های ارتش صهیونیستی در نوار غزه و کشتار مردم بی‌گناه را محکوم کردند

شبکه الجزیره روز چهارشنبه تصاویری از تظاهرات پرشور در شهر میلان ایتالیا زیر بارش باران برای درخواست توقف جنایات اسرائیل در غزه منتشر کرد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطین شعار‌های ضد صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین در نوار غزه و توقف جنگ سر دادند.

در خبری مرتبط، مردم ترکیه در شهر ترابزون ترکیه نیز در راهپیمایی همبستگی با مردم غزه با حمل پرچم‌های فلسطین از مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • افزایش آمار جمعیت بدمسکن در کشور
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • رشد ۲۸ درصدی مبادلات تجاری از گمرکات کردستان در فروردین سال جاری