Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@15:50:15 GMT

مهدی طارمی یکی از 3 ستون اصلی پورتو / گزارش رسانه پرتغالی

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۸۹۴۱

مهدی طارمی یکی از 3 ستون اصلی پورتو / گزارش رسانه پرتغالی

رسانه پرتغالی به تمجید از طارمی پرداخت و او را ستون این تیم دانست.

به گزارش طرفداری، شنبه شب گذشته پورتو با پیروزی مقابل بنفیکا در لحظات پایانی توانست سی‌امین قهرمانی خود در لیگ پرتغال را در خاک دشمن بدست آورد و پس از 2 سال دوباره فاتح این رقابت شود.

رسانه مشهور maisfutebol گزارشی در خصوص قهرمانی پورتو نوشت و از بازیکنانی چون مهدی طارمی تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برونو آندراده، خبرنگار maisfutebol گزارش خود را با تیتر «حقیقت 2 سانتی‌متر» آغاز کرد و نوشت: 2 سانتی‌متر، تنها 2 سانتی‌متر باعث شد تا ضربه زیبای داورنی نونز به گل بدل نشود و بنفیکا به برتری دست نیابد. پورتو در خاک لیسبون و ورزشگاه بنفیکا به برتری رسید تا قهرمانی را مقابل آنها جشن بگیرد.

رسانه پرتغالی ادامه داد: قهرمان پرتغال به بهترین، متعادل‌ترین و باثبات‌ترین تیم این فصل رسید. تیمی که با آمارش همه چیز را توضیح خواهد داد.

این تیم 6 امتیاز با اسپورتینگ و 17 امتیاز با بنفیکا فاصله دارد. با 84 گل زده بهترین خط حمله لیگ را دارد و با 22 گل خورده بهترین خط دفاع را به ثبت رسانده است.

در این مسابقات 30 بازیکن از ترکیب پورتو در میدان حضور داشتند که می‌توان به 5 بازیکن مهم اشاره کرد: دیگو کاستا، ژائو ماریو، ویتینا، فابیو ویرا و فرانسیسکو کونسیسائو

پورتو البته در 3 قسمت از زمین، 3 ستون داشت. ستون‌های تیم په په در دفاع، اوتاویو در میانه و طارمی در خط تهاجمی بودند.

در نیمه اول مسابقات، لوئیز دیاز عالی کار کرد و در زمستان به لیورپول رسید. با رفتن او تعادل تیم به هم نخورد.

پورتو در مسابقاتی قهرمان‌های گمنام مثل زایدو را به دنیا معرفی کرد و بالاتر از هر چیزی یک مربی پرتغالی از دل پورتو زاییده شد. شخصی به نام سرخیو کونسیسائو!

اخبار داغ 

رکنا برگشت کنایه دوباره فرزاد حاتمی به تارتار: مقابل پرسپولیس با دو مهاجم بازی نکن! حکایت میرشاد ماجدی و رسانه های زرد؛ توییتر یک شبکه اجتماعی است! رکورد عجیب لیونل مسی؛ زدن 12 شوت به تیرک دروازه رقبا در فصل جاری بنر هواداران اتلتیکو ماردید خطاب به رئال مادرید: رسانه‌ها و داوران 120 سال است که برای شما تونل افتخار زده‌اند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران

دریافت 55 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جزیره هرمز تاریخ بلند بالایی دارد اما شکوه این جزیره با حضور پرتغالی‌ها در منطقه رو به فراموشی سپرده شد.

جزیره هرمز پایگاه مهم تجارت دریاییِ منطقه بوده و همین امر پرتغالی‌ها را از آن سوی دنیا به خلیج‌فارس کشاند، در آن دوران شهدای زیادی تقدیم دفاع از جزایر شد اما متأسفانه نام و نشان زیادی از آن‌ها باقی نمانده است.

یکی از این بزرگ مردان جاویدالاثر خواجه عطا است که در گزارش زیر در رابطه با آن سخن به میان آورده‌ایم.

کد خبر 6089408

دیگر خبرها

  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏