Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@05:20:57 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۹۰۳۸

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برای این بازی حساس مهم‌ترین نکته بازگشت مهدی ترابی و حضور سیامک نعمتی و وحید امیری در فهرست پرسپولیس است که باعث شده تا این تیم با شرایطی بهتر نسبت به دیدار قبلی پای به اصفهان بگذارد.

به جز عیسی آل‌کثیر که همچنان درگیر عمل جراحی زانوی خود است، پرسپولیس فرشاد فرجی و امید عالیشاه را نیز در اختیار نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به نظر نمی‌رسد یحیی در تقابل با سبزپوشان اصفهانی تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش اعمال کند.

برای دیدار با ذوب آهن یحیی دست باز روی نیمکت دارد و تیمش را آماده جدال با ذوب آهن کرده است. او از بین این ۹ بازیکن می‌تواند پنج نفر را به میدان بفرستد که باتوجه به روند بازی این بازیکنان را انتخاب خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار ذوب آهن:

حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضاییان،سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، شرزود تمیروف، حامد پاکدل، مهدی ترابی

256 251

کد خبر 1629350

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در شرایطی به مصاف ذوب آهن می‌رود که نکونام کمترین تغییر را در این دیدار نسبت به بازی گذشته خواهد داشت.

آبی‌پوشان در بازی قبل حسینی، سیلوا و سهرابیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به احتمال بسیار زیاد دو مدافع آبی‌ها در این دیدار حداقل در ترکیب اصلی غایب هستند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس (امید حامدی فر)، جلال الدین ماشارپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

گفتنی است نیک نفس در تمرین روز پنجشنبه آسیب دید، ولی بعید است این بازیکن به بازی با ذوب آهن نرسد، اما در صورت غیبت وی در ترکیب اصلی حامدی فر جای او را خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس