Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:07:44 GMT

نان در خراسان جنوبی گران نمی شود/ آنالیز طرح اصلاح یارانه نان

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۹۱۰۲

نان در خراسان جنوبی گران نمی شود/ آنالیز طرح اصلاح یارانه نان

جواد اشرفی در گفت و گو با مهر بیان کرد: مجموعه نظام تصمیم گرفته فرآیند مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها اعم از آرد و نان را انجام دهد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش نظام این است که هیچ‌گونه افزایشی در قیمت نان برای مصرف کننده رقم نخورد، گفت: در حوزه آرد صنف و صنعت قبلاً هر کیلو آرد به قیمت دو هزار و ۷۰۰ کیلو به بخش مربوطه قرار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشرفی با بیان اینکه به دنبال تمهیدات اندیشیده شده این آرد به رقمی حدود ۱۲ هزار تومان در کیلو افزایش یافته است، افزود: این امر از قاچاق آرد پیشگیری و از انحراف آرد خبازی‌ها به حوزه آرد صنف و صنعت جلوگیری می‌کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: به شهروندان اطمینان می‌دهیم که هیچ گونه افزایش قیمتی برای نان سنتی در دستور کار دولت قرار ندارد.

وی با اشاره به طرح اصلاح یارانه نان بیان کرد: در این طرح مردم با قیمت مناسب نان خود را از نانوایی‌ها تهیه کرده و کارت می‌کشند و در ادامه، یارانه نان بر حسب میزان فروش به نانوایان پرداخت می‌شود.

نان در خراسان جنوبی گران نمی‌شود

اشرفی ادامه داد: این طرح به صورت پایلوت در زنجان اجرایی می‌شود و تا زمان فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در خراسان جنوبی اجرایی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح اصلاح یارانه نان، کیفیت نان تحویلی به مصرف کنندگان ارتقا خواهد یافت، افزود: طبق شیوه نامه‌ای که وزارت اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی اعلام کرده‌اند، نرخ نان به همین قیمت فعلی و بدون تغییر، به دست مردم خواهد رسید.

اشرفی با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت اقتصاد و دارایی، یارانه‌ها به صورت هدفمند به نانواها داده می‌شود، اظهار کرد: در انبارهای استان، آرد به اندازه کافی ذخیره سازی شده تا مردم هیچ گونه دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به وجود بیش از ۷۰۰ خبازی در استان، گفت: با اجرای طرح اصلاح یارانه نان، قیمت نان در خراسان جنوبی هیچ تغییری نمی‌کند.

کد خبر 5485160

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی آرد نانوایی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی گرد و غبار آلودگی هوا خراسان رضوی عملیات بازی دراز بسیج سازندگی صعود به بازی دراز مشهد سرپل ذهاب خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد

شرکت صنایع غذایی اسرائیلی تنووا (Tnuva)، از افزایش حدود ۱۰ درصدی قیمت محصولات متعدد خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، این شرکت می‌گوید قیمت محصولات لبنی تحت نظارت دولت، از فردا، ۴.۴۸ درصد و کالاهای غیرنظارتی از ۱۶ مه، به میزان ۳.۵ درصد افزایش می‌یابد.

تنووا اعلام کرد قیمت محصولات سبزیجات منجمد برند «سان فراست» به طور میانگین، ۴.۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

بر اساس گزارش تایم اسرائیل، بزرگترین افزایش قیمت برای محصولات برند «مامز چیکن» به میزان متوسط ۹.۸ درصد و برند گوشت منجمد «تیرات زِوی» به میزان ۹.۶ درصد است.

رژیم صهیونیستی به شدت به واردات کشاورزی و مواد غذایی وابسته است و شواهد نشان می‌دهد صنعت غذایی این رژیم با اختلال بزرگی مواجه است. بسیاری از قفسه‌ها در سوپرمارکت‌های رژیم صهیونیستی خالی مانده‌اند، زیرا فعالیت‌های کشاورزی متوقف شده و کمبود کارگران لجستیک و تولیدی، باعث اختلال در عملکرد کارخانه‌های بزرگ مواد غذایی می‌شود. گفته می‌شود که کارگران کشاورزی تخلیه شده‌اند و زمین‌های اطراف غزه با خاک یکسان شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید