Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، خدابخش عرب، سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی درباره احتمال افزایش قیمت نان‌های سنتی در پی افزایش نان‌های صنعتی و نان‌های حجیم، اظهار کرد: نه‌تنها تاکنون هیچ افزایش قیمتی در عرضه نان‌های صنعتی در استان سمنان ایجاد نشده است؛ بلکه تا پایان سال نیز قیمت‌ها تغییر نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قیمت خرید آرد از سوی نانوایی‌های استان سمنان مانند قیمت سال قبل بوده و هیچ تغییری نداشته است، تصریح کرد: این قیمت‌ها تا پایان سال هم قرار نیست، تغییر پیدا کند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به افزایش قیمت در واحدهای فانتزی‌پز و نان‌های صنعتی و حجیم در پی افزایش قیمت خرید آرد در این واحدها بیان کرد: البته در استان سمنان این دسته از نانوایی‌ها تاکنون خرید آرد با قیمت جدید نداشته‌اند؛ بنابراین هیچ افزایش قیمتی تا قبل از خرید جدید آرد از سوی این نانوایی‌ها مجاز نیست و مواردی از تخلف نیز مشاهده‌ شده است که بازرسان نانوایی‌ها برخوردهای لازم را انجام داده‌اند.

عرب با تأکید بر اینکه سهمیه آرد نانوایی‌ها در استان سمنان نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نداشته است، عنوان کرد: اگر نانوایی‌ها شکایت یا نظری در این زمینه دارند؛ می‌توانند به مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان‌های این استان مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه هم خرید آرد از سوی نانوایی‌های استان سمنان با همان قیمت سال گذشته انجام می‌شود و هم فروش نان به شهروندان این استان بر اساس نرخ سال قبل صورت می‌گیرد، اضافه کرد: قیمت نان سنتی در استان سمنان تغییر نداشته و هیچ نگرانی برای مردم وجود ندارد؛ بنابراین تا پایان امسال هیچ افزایش قیمتی مدنظر نیست.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با رد شایعات فضای مجازی در خصوص افزایش قیمت نان‌های سنتی در کشور تصریح کرد: بر اساس تصمیم فعلی و اعلام مسؤولان کشوری، هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت نان سنتی در کشور وجود نداشته و حتی در صورتی‌ که تصمیم دیگری از سوی دولت اتخاذ شود؛ به‌صورت شفاف از طریق رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد.

عرب با اشاره به دو رویکرد مهم سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در تشدید بازرسی‌ها از نانوایی‌های این استان گفت: در حال حاضر روی دو مقوله اصلی در حوزه نان یعنی «ارائه نان باکیفیت به مردم» و «جلوگیری از انحراف آرد در نانوایی‌ها» تمرکز شده است.

وی با بیان اینکه بحث کیفیت نان به‌عنوان نکات اصلی از تشدید بازرسی از نانوایی‌ها مدنظر قرار دارد، تصریح کرد: تحقق این هدف از طریق کیفیت‌بخشی به بازرسی‌ها ممکن خواهد بود.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان مثلث «آرد باکیفیت»، «خمیرگیری مناسب» و «حرارت به‌اندازه تنورها» را رمز عرضه نان کیفی و مناسب به مردم عنوان کرد و با تأکید بر اینکه کیفیت آرد عرضه‌شده در نانوایی‌های استان سمنان بسیار مطلوب است، گفت: بنابراین بهانه کیفیت پایین آرد برای کاهش کیفیت نان در نانوایی‌ها قابل‌قبول نیست.

عرب جلوگیری از انحراف آرد از نانوایی‌ها را از دیگر اهداف تشدید نظارت بر این واحدهای صنفی در استان سمنان عنوان کرد و از مسؤولان نانوایی‌ها و شهروندان استان سمنان خواست تا بازرسان را در این زمینه یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی ۱۲۴ و مراجعه مستقیم به مدیریت‌های جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها راه‌های اعلام تخلف در نانوایی‌ها از سوی شهروندان استان سمنان است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت نان افزایش قیمت نان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان استان سمنان نانوایی ها نانوایی ها افزایش قیمت قیمت نان خرید آرد تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به اقدامات مرتبط با مواضل اضطراری بیان کرد: حداقل ۳۰ درصد خبازی های سطح استان طی مدت زمان تعیین شده در راستای اجرای مطلوب مراقبت های پدافند غیرعامل باید نسبت به دوگانه ساز شدن اقدام کنند

وی با بیان اینکه تقویت و نظارت بیش از پیش در امر حفاظت از تاسیسات و اماکن حساس در سطح استان سمنان در دستور کار قرار داشته باشد، افزود: ارتقا و تقویت پایش تصویری دیگر مواردی است که باید در بخش پدافند غیرعامل در دستور کار باشد.

استاندار سمنان گفت: استان سمنان به واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت های حساس، در بحث اجرای ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان در حوزه سایبری، زیستی، امنیت غذایی، زیرساخت و فناوری نوین استان حساس در بخش پدافند غیرعامل است، تاکید کرد: این استان دارای واحد های تولیدی مواد غذایی و همچنین واحد های صنعتی بسیاری است که مرتبط با سلامت مردم بوده و باید مراقبت ها در این خصوص در بخش پدافند غیرعامل اندیشیده شود.

وی افزود: وجود دو نیروگاه بسیار مهم در حوزه تولید برق که اخیراً با حضور رئیس جمهور نیز فاز سه و چهار نیروگاه سیکل ترکیبی نیز بهره برداری شد، از دیگر مواردی است که اجرای مطلوب ساز و کارهای اجرایی پدافند غیرعامل برای حفاظت و حراست از این تاسیسات را حائز اهمیت می سازد.

استاندار سمنان بیان کرد: پراکندگی روستاها، راه های مواصلاتی مهم، شبکه های زیرساختی و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که استان سمنان را از لحاظ موارد پدافند غیرعامل مهم می سازد.

کد خبر 6092879

دیگر خبرها

  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد