Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با مسئول و جمعی از کارکنان عقیدتی سیاسی و فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) اظهار کرد: عقاید عزیزترین سرمایه ما است که برای آن اصولی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه اصول دین اسلام بر کارشناسی مذهب تشیع پنج تا است، بیان‌کرد: یکی از اصول دین عدل است که بقیه اصول دینی با گره خوردن به همین موضوع عدل معنا پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی با بیان اینکه تبیین ارتباط عدل با سایر اصول دینی چون معاد، توحید و امامت ادامه‌داد: اگر کسی اصول دین را بدون عدل عرضه می‌کند یا از سر جهل و یا به علت ظلم و عناد این کار را کرده است که کارشناسی مذهب شیعه این برداشت را نمی‌پذیرد.

وی گفت: هیچ چیزی در نزد ما به اندازه عقاید عزیز نیست و از این جهت باید آن را محترم شمرده و مورد تبعیت قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه حتی پیامبران و ائمه (ع) فدای دین و اعتقادات دینی شدند، بیان کرد: متأسفانه در جهان امروز بازار دین فروشی رونق گرفته و باید حواس خود را در این راستا جمع کرده و مراقب باشیم.

وهابیت عامل جنگ‌های نیابتی

عبادی ادامه داد: در حوزه مسائل اعتقادی می‌توانیم از نظرات افرادی چون شهید مطهری استفاده کنیم که امام (ره) نیز فرمودند که کتب این مرد بزرگ بدون استثنا قابل استفاده است.

وی با اشاره به اینکه جرم امثال شهید مطهری، شهید بهشتی و دکتر چمران‌ها و سردار سلیمانی‌ها این بود که استکبار جهانی تصمیم گرفته خوبان را حذف کند، گفت: در حالی که شاید مطهری شهید شود ولی عقاید او باقی می‌ماند و هر چند سردار را ترور کردند ولی به گفته رهبر انقلاب شهید سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر از قاسم سلیمانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: دشمن در ۴۳ سال گذشته بسیاری از ما را به شهادت رسانده است ولی به این حال شعار تمدن می‌دهد و از نظر دینی و اعتقادی نیز بهائیت و وهابیت را برای جوامع آوردند.

وی با اشاره به سالروز تخریب قبرستان بقیع توسط وهابیت، یادآور شد: برای استکبار جهانی هیچ پادشاهی بهتر از سلمان بن عبدالعزیر نیست که به راحتی برای آنان نوکری می‌کنند و جنگ‌های نیابتی را به راه می‌اندازد.

کد خبر 5485291

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی گرد و غبار آلودگی هوا خراسان رضوی عملیات بازی دراز بسیج سازندگی صعود به بازی دراز مشهد ایلام اصول دین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، صبح سه شنبه در جمع اولیا ومربیان مدرسه شهید هندوزاده گفت: حضور شما در این جلسه نشان از آن است که به آینده فرزندانتان اهمیت می دهید.
فرمانده انتظامی استان، انتخاب صحیح دوست، رعایت اصول خود مراقبتی و اخلاقی در فاصله بین مدرسه و منزل، گزارش موارد مشکوک و خاص به مربیان و اولیا را از راه های مفید در زمینه پیشگیری از حوادث ناگوار و در برخی موارد غیر قابل جبران برای دانش آموزان دانست.

سردار فرشید اضافه کرد: کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه های استان این آمادگی را برای آموزش اقشار مختلف در حوزه های پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی دارند.

وی، با مقایسه وضعیت تحصیل در زمان گذشته با حال حاضر و امکانات فراوان برای دانش آموزان کنونی تصریح کرد: کسب آگاهی و خود مراقبتی در حوزه استفاده از برنامه های فضای مجازی از جمله موضوعات مورد تاکید پلیس است که از گرفتار شدن و فریب خوردن افراد از سوی افراد سودجو، برداشت های اینترنتی غیرمجاز، هتک حرمت و خدشه به حیثیت افراد جلوگیری می کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین بر رعایت اصول خودمراقبتی از سوی همه شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع انواع سرقت تاکید و افزود: از جمله موضوعات مورد تاکید پلیس در شرایط کنونی، نظارت جدی والدین بر معاشرت های فرزندان، نحوه رفتار و پوشش آنان و رعایت اصول ایمنی و امنیتی در حوزه پیشگیری از وقوع سرقت و دیگر جرائم است که جا دارد از همکاری خوب والدین و عموم شهروندان قدردانی کنیم.

کد خبر 6093280

دیگر خبرها

  • ظهور شاه‌کلید قفل‌های دیجیتال/ رایانه‌های کوانتومی رمزگذاری را بی‌معنا می‌کنند
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه