Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازایلنا، تک‌آهنگ «برادر» تیتراژ سریال «حکم رشد» با صدای رضا یزدانی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

ترانه‌سرا و آهنگساز این اثر مهدی ایوبی است و بهنام شهرکی تنظیم آن را به عهده داشته و علی اوجی تهیه‌کننده آن است.

پخش مجموعه تلویزیونی «حکم رشد» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی از ۱۷ اردیبهشت از شبکه سوم سیما آغازشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن ترانه:

یه دقیقه هم شبیهِ

حرفایی که می‌زنی باش!

من صدات زدم برادر!

اگه می‌تونی تنی باش

تو دو راهیِ رفاقت

خونِ من گردنِ کی بود؟

اون که خنجر می‌زد از پشت

آخرش دشمنِ کی بود؟

اون شب که دل کندی بری

گذشته بود آب از سرم

بغضم شکست اون لحظه که…

صدات زدم برادرم!

ما کجا خوردیم به بن‌بست

که تهِ قصه‌مون این شد!

وقتی تو مسیر چاهه…

یکی‌مون یوسفه لابد!

کاش بشه این زندگی رو…

از چشای من ببینی

اشک پر کرده چشامو…

کاش به جای من ببینی!

کد خبر 675151 برچسب‌ها موسیقی متن فیلم شعر و شاعر موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا تلویزیون سریال فیلم و سریال ایرانی موسیقی-تک آهنگ تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موسیقی متن فیلم شعر و شاعر تلویزیون سریال فیلم و سریال ایرانی موسیقی تک آهنگ تلویزیون صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»

به گزارش خبرنگار مهر، آلبوم های «نئوتنالیتی» و «قاوال مکتبی» ۲ پروژه جدید در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی هستند که با هنرمندی سیاوش دمیریان و خدایار خدادوست در قالب ۲ اثر مجزا منتشر شده اند.

«نئوتنالیتی» عنوان یکی از تازه ترین مجموعه های منتشر شده حوزه موسیقی است که با هنرمندی سیاوش دمیریان و در حال و هوایی متفاوت پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

آهنگسازانی چون محمدسعید شریفیان، امیر علوی، فریبا علیپور، رضا والی، مهسا سیاوشی و مهران روحانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«چند سال پیش» به آهنگسازی مهران روحانی، «بلوهانس» به آهنگسازی رضا والی، «فانتزی» به آهنگسازی محمدسعید شریفیان، «۹ هایکو برای پیانو» به آهنگسازی مهسا سیاوشی، «لونتیک» به آهنگسازی فریبا علیپور، «الژی» و «۳ اسکچ برای پیانو» به آهنگسازی امیر علوی از جمله آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

آلبوم «قاوال مکتبی» نیز با هنرمندی خدایار خدادوست اثری در حوزه موسیقی منطقه آذربایجان است که در قالب پروژه بی کلام در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

«مارش»، «جنگی»، «آذری»، «بلدی»، «یاللی»، «استرومبا»، «آت قاجدی»، «لیریک»، «آرازباری منصوریه»، «ترکمه»، «قوشاشاپالاخ»، «میرزه ای واغزالی»، «شالاخو»، «قزافی»، «قایتاغی»، «لزگی»، «آغیر- کند»، از جمله آثاری هستند که در این آلبوم پیش روی مخاطبان قرار گرفته اند.

این پروژه موسیقایی چندی پیش موفق به دریافت جایزه باربد و مقام اول در بخش ویژه پژوهشی موسیقی نواحی در سی ونهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر هم شده بود.

کد خبر 6089548 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • (ویدئو) تنها فیلم با صدای رضا شاه پهلوی بعد از ۹۰ سال؛ صدای واقعی رضاخان را بشنوید!
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است