Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:38:22 GMT

نایب قهرمانی رزم طوس طبس در مسابقات کشوری

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۹۷۸۶

نایب قهرمانی رزم طوس طبس در مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، پرونده مسابقات قهرمانی گروه رزم طوس بانوان کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با معرفی برترین‌های این رقابت‌ها در شهر مشهد بسته شد.

در این ماراتن ملی تیم رزم طوس بانوان طبس به نمایندگی از خراسان‌جنوبی به رقابت پرداخت و برگ زرینی را به افتخارات ورزش‌های رزمی استان افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بانوان رزمی‌کار شایسته طبسی در مسابقات قهرمانی گروه رزم طوس بانوان کشور با کسب ۵ مدال طلا، ۱۳ نشان نقره و ۱۳ گردن‌آویز برنز بر سکوی نایب قهرمانی این رقابت‌ها ایستاد.

در رده سنی نونهالان این رویداد ورزش ملی از خراسان‌جنوبی «نرگس کوهستانی و
ثنا هادی» به مقام دوم تیمی رسیدند، «درسا کرمی، فاطمه‌زهرا احمدی، پریناز قاسم‌زاده، رضوانه رسولی، هدی عنایتی‌فر و پرنیا حسین زاده» در جایگاه سوم تیمی ایستادند.

در رده سنی نوجوانان این دوره از مسابقات «مینا الاهی، زینب یزدانیان و ساجده سادات باقری» بر سکوی نخست تیمی قرار گرفتند، «سحرسادات جوادیان، زهرامقداری و زینب شریفی» نایب قهرمان شدند و «اسما فغانی، فاطمه زنگویی، ریحانه عباسی و تمنا فاطمی» مقام سوم را کسب کردند.

در رده سنی جوانان این ماراتن ملی نیز «حانیه الاهی، رضوان احمدی، بتول سادات باقری و الهام سادات سجادی» مقام سوم تیمی را از آن خود کردند. در رده سنی بزرگسالان مسابقات و در بخش تیمی «ملیکا مهدی‌زاده، حانیه نوری و زینب امیدی طحان» دوم شدند.

در بخش انفرادی رده سنی نوجوانان این رویداد ورزش ملی «مینا الاهی» نایب قهرمان شد و «سحرسادات جوادیان» حائز رتبه سوم شد. در  رده سنی جوانان این رقابت‌ها «رضوان احمدی» مقام نخست قهرمانی را از آن خود کرد و «حانیه الاهی» سکوی سوم را به‌دست آورد.

در رده سنی بزرگسالان این دوره از مسابقات «مریم مرادی» در جایگاه نخست رقابت‌ها ایستاد و  «زینب الاهی» مقام دوم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: رده سنی رزم طوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم

تیم ملی ایتالیا با حضور ستارگانی چون دل پیرو، توتی، مالدینی، نستا و کاناوارو در فینال این رقابت ها بازی را در وقت های اضافه به فرانسه واگذار کرد و نتوانست جام قهرمانی را به خانه ببرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد