Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی رضا عفوی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصدهای اطلاعاتی و عملیاتی بیش از ۱۰ تن روغن مایع خوراکی به ارزش سه میلیارد ریال که توسط یک دستگاه خودرو باری ۶ چرخ در محدوده بستان آباد به خارج از استان انتقال می داد با کمک سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و ضبط شد.

 وی همچنین گفت: در یک عملیات دیگر بیش از ۲۳ تن روغن مایع و ۳۴ تن برنج هندی در یکی از انبارهای مرکزی یکی از فروشگاه زنجیره ای در سطح شهرستان بستان آباد کشف و ضبط و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون‌ مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی در ادامه از کشف و ضبط بیش از هفت تن روغن جامد و یک تن شکر در یک پارکینک منزل شخصی در شهر تبریز خبر داد و افزود: با هرگونه احتکار کننده کالاهای اساسی در استان آذربایجان شرقی  از طریق مراجع قضایی برخود قاطعانه ای خواهیم کرد.

وی از عزم جدی مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در برخورد قاطع و بدون اغماض با هرگونه احتکار، قاچاق و توزیع کالاهای اساسی خارج از شبکه توزیع خبر داد و تاکید کرد: همین جا اعلام می کنم که به هیچ وجه اجازه احتکار نخواهیم داد و با احتکار کننده ها برخورد می کنیم.

عفوی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت های اینگونه افراد سودجو، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی احتکار کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی احتکار کشفیات آذربایجان شرقی احتکار کشفیات آذربایجان شرقی کشف و ضبط تن روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان اسکواش ایران به همت هیأت اسکواش آذربایجان شرقی، به میزبانی تبریز با حضور ۲۲ ورزشکار دختر از ششم اردیبهشت ماه در خانه اسکواش تبریز آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

یسنا ولیزاده بازیکن کمتر از ۱۳ سال البرز تنها نماینده دعوت شده به اردوی تمرینی تیم‌های ملی است که برای دومین بار متوالی در تمرینات حاضر شده است.

مستانه کرم پور و سوسن طوفانی به عنوان مربیان تیم ملی نوجوان و جوانان و حنانه حقیقی و نیره هاشمی از آذربایجان شرقی به عنوان دستیاران مربی منصوب شدند.

کد خبر 6090923

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود