Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در مراسمی با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری شرق کشور و مسئولان استانی عملیات آبرسانی به ۱۳ روستای شهرستان درمیان در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در حاشیه این مراسم که امروز برگزار شد اظهار داشت: هدف قرارگاه عملیاتی شهید ناصری بعد از ایجاد و ثبات امنیت در استان خدمت به محرومان به ویژه مردم مرزنشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات اجرایی 7 مجتمع آبرسانی سیستان و بلوچستان در طرح جهاد آبرسانی آغاز می‌شود مدرس‌خیابانی: 500 روستای سیستان و بلوچستان تا پایان خردادماه آبرسانی می‌شود پروژه‌های آبرسانی به 40 روستای دارای تنش آبی در استان مرکزی اجرا می‌شود

سردار تناکی با بیان اینکه خدمت به مردم افتخار ما است، بیان کرد: طرح آبرسانی با همکاری آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی به طول 23 کیلومتر انجام و در پی آن  211 خانوار از نعمت آب برخوردار می‌شوند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری بیان کرد: پیش از این هم دو طرح آبرسانی مجتمع خیرآباد و اشک با بهره‌مندی 450 خانوار توسط قرارگاه عملیاتی شهید ناصری به پایان رسید و سال گذشته توسط فرمانده نیروی زمینی سپاه  افتتاح شد.

تناکی افزود:علاوه بر این طرح، طرح دیگری در زمینه مجتمع آبرسانی خوشاب در شهرستان سربیشه نیز به طول 70 کیلومتر در دست اقدام است که در پی آن نیز 23 روستا  و حدود سه هزار خانوار از نعمت آب  بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ 252/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه عملیاتی شهید ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد