Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@18:53:32 GMT

«قالیباف» گزینه فراکسیون انقلاب برای ریاست مجلس

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۰۱۷۴

«قالیباف» گزینه فراکسیون انقلاب برای ریاست مجلس

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی از جلسه روز سه‌شنبه (20 اردیبهشت) فراکسیون متبوعش برای بررسی سازوکار انتخابات هیئت رئیسه مجلس برای اجلاسیه سوم خبر داد.

وی در همین رابطه افزود: گزینه فراکسیون برای ریاست مجلس همانند دو سال گذشته، محمدباقر قالیباف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تبریز در مجلس همچنین درباره سازوکار انتخاب کاندیداهای فراکسیون انقلاب اسلامی برای سایر صندلی‌های هیئت‌ رئیسه مجلس، خاطرنشان کرد: قرار است فراخوانی داده شود تا نمایندگانی که خواستار حضور در جمع 12 نفره هیئت رئیسه هستند ابتدا ثبت نام کنند و سپس در جلسه مجمع عمومی فراکسیون رای‌گیری صورت گیرد و هر فردی که حائز بالاترین آرا شد، به عنوان گزینه نهایی فراکسیون به صحن علنی معرفی شود.

میرتاج‌الدینی عنوان کرد: بر اساس مرام‌نامه فراکسیون اعضایی که نتوانند در مجمع عمومی حائز آرای لازم شوند، نباید در روز رای‌گیری در صحن علنی پارلمان نیز اعلام کاندیداتوری کنند.

منبع: تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: قالیباف فراکسیون انقلاب ریاست مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان  فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در  صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم