Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@17:18:39 GMT

تلاش نافرجام ذوبی ها برای بازی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۰۱۹۳

تلاش نافرجام ذوبی ها برای بازی پرسپولیس

محرومیت تارتار مقابل پرسپولیس رسما اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی تارتار به دلیل سه اخطاره بودن در هفته بیست و ششم لیگ برتر محروم است و حق حضور روی نیمکت این تیم  مقابل پرسپولیس را ندارد.

مهدی تارتار در دیدار با آلومینیوم اراک بعد از دریافت کارت زرد ابتدایی مسابقه در اواخر مسابقه نیز از سوی داور با کارت قرمز مستقیم جریمه شده بود که به همین دلیل کارت زرد نیز در سوابق او لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پس از اعلام خبر محرومیت تارتار، ذوبی ها در تلاش برایحل این مشکل و دریافت مجوز حضور تارتار روی نیمکت تیم شان بودند اما این تلاش نافرجام ماند و محرومیت سرمربی ذوب آهن به صورت رسمی اعلام شد.

شایان ذکر است بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ها در نخستین مرتبه با ۴ کارت زرد محروم می شوند و در مرحله دوم به بعد بازیکنان و مربیان با ۳ کارت زرد محروم می شوند.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن مهدی تارتار محرومیت تلاش نافرجام کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به رغم اینکه تهران پایتخت است، این تصور وجود دارد که دارای امکانات است اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور، همین استان تهران است.

وی افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع شود.

خلجی اظهار کرد: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفرهای استانی آقای رییسی، به سفر به استان تهران هم از توجه شود؛ حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌ها مورد بازدید وی قرار بگیرد و تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

وی‌ادامه داد: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 6094022

دیگر خبرها

  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!