Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@13:29:22 GMT

آب پاکی سازمان لیگ روی دست ذوب‌آهن

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۰۲۰۲

آب پاکی سازمان لیگ روی دست ذوب‌آهن

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر سه اخطاره و محروم است.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار به دلیل سه اخطاره بودن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر محروم است و حق حضور روی نیمکت این تیم را ندارد.

تارتار در دیدار با آلومینیوم اراک بعد از دریافت کارت زرد ابتدایی مسابقه در اواخر مسابقه نیز از سوی داور با کارت قرمز مستقیم جریمه شده بود که به همین دلیل کارت زرد او نیز در سوابق او لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌ها در نخستین مرتبه با چهار کارت زرد محروم می‌شوند و در مرحله دوم به بعد بازیکنان و مربیان با سه کارت زرد محروم می‌شوند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف پرسپولیس می‌رود.

منبع: سایت سازمان لیگ

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت پرسپولیس ذوب آهن اصفهان مهدی تارتار محرومیت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر در شرایطی اعلام شده که در صورت ادامه رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر شاید سازمان لیگ با چالش مواجه شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سی‌ام باید در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان برود و اگر این تیم تا روز پایانی قهرمان نشود قطعا هواداران استقلال دوست دارند در جشن قهرمانی تیمشان شرکت کنند. تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین قطعا بدون تماشاگر است و باید دید آیا در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته می‌شود یا اینکه استقلال بدون تماشاگرانش به میدان می‌رود.

نکته جالب‌تر اینجا است که مثل برخی بازی‌های سال‌های قبل امکان انتقال بازی به ورزشگاه آزادی به هیچ وجه وجود ندارد، زیرا پرسپولیس در همان روز و همان ساعت در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود