Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر رضی زاده روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گیلان میزبان پانزدهمین دوره رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی جام شاهد گرامیداشت شهید حسن عشوری است که این مسابقات در رده سنی جوانان و از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

وی افزود: علاوه بر حضور ۶۸ کشتی‌گیر فرنگی کار رده سنی جوانان از استانهای مختلف کشور، تیم‌های کشتی فرنگی جوانان ارمنستان و جمهوری آذربایجان نیز به طور قطعی در این مسابقات حضور خواهند یافت و امکان حضور یک یا ۲ کشور دیگر نیز در این رقابتها نیز پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کشتی گیلان ادامه داد: پانزدهمین دوره رقابتهای کشتی فرنگی جام شاهد در ۱۰ وزن و به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت برگزار می‌شود که در روز اول این رقابتها ( پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت) کشتی‌گیران اوزان ۵۵ ، ۶۳ ، ۷۲ ، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم با هم رقابت می‌کنند.

 رضی زاده بیان کرد: همچنین روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه و در روز پایانی این مسابقات، کشتی‌گیران اوزان ۶۰ ، ۶۷ ، ۷۷ ، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم رو در روی هم قرار خواهند گرفت تا نفرات برتر این اوزان نیز مشخص شود.

وی گفت: تمامی امکانات برای میزبانی شایسته از این رقابتها در رشت تدارک دیده شد و امیدواریم که پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شود و کشتی‌های زیبایی از ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات را، شاهد باشیم.

     

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون کشتی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون کشتی رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون کشتی گیلان کشتی فرنگی جام شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود منع عبدالرشید سعداله یف از مسابقات گزینشی المپیک همچنان این کشتی گیر شناخته شده روسی امیدوار به چراغ سبز کمیته بین المللی المپیک است. 

جانشین سعداله یف موفق شد در مسابقات گزینشی اروپا سهمیه وزن 97 کیلوگرم را برای روسیه کسب کند، اما روس ها همچنان امیدوار به حضور تانک روس در المپیک 2024 پاریس هستند. 

برخی فعالیت های سعداله یف در جریان جنگ روسیه با اوکراین برای او دردسرساز شده و حالا نه تنها فدراسیون روسیه بلکه اتحادیه جهانی کشتی نیز پیگیر حضور او در المپیک به عنوان یکی از ستاره های کشتی جهان و دارنده مدال طلای المپیک 2020 توکیو است. 

اما پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی روسیه به عنوان مرحله نهایی انتخابی این تیم برای حضور در بازی‌های المپیکی شب گذشته با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد که عبدالرشید سعداله یف هم مطابق انتظار در وزن 97 کیلوگرم توانست به عنوان قهرمانی برسد. 

حالا همه منتظر تصمیم نهایی کمیته بین المللی المپیک هستند تا تکلیف حضور یا عدم حضور یکی از فوق ستاره های تاریخ کشتی جهان در پاریس مشخص شود. 

عبدالرشید بعد از قهرمانی در مسابقات انتخابی روسیه گفت: "اگر من به المپیک برسم، هواداران آنجا یک عبدالرشید کاملاً متفاوت را می بینند. ما باید همه چیز را روی تشک بگذاریم تا پیروز بیرون بیاییم."

بدون شک سعداله یف حتی در صورت کسب مجوز حضور در المپیک رقبای سرسختی همچون کایل اسنایدر و تاج الدینوف را پیش رو دارد و شاید همچون دوره قبلی نتواند به راحتی قهرمانی اش را جشن بگیرد. در این وزن امیرعلی آذرپیرا، پدیده کشتی ایران هم حضور دارد که توانست چندی قبل اسنایدر را در تورنمنت کرواسی از پیش رو بردارد.

دیگر خبرها

  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت