Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، داود فکوری در مورد وضعیت عرضه روغن در بازار، اظهار کرد: در حال حاضر روغن در بازار وجود دارد اما مثل سابق عرضه نمی‌شود؛ وقتی مردم به فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها مراجعه می‌کنند با کمبود روغن مواجه نمی‌شوند اما تعداد و تنوع روغن‌ها کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه سوپرمارکت داران تهران افزود: در واقع قبلاً قفسه فروشگاه‌ها و مغازه‌ها پر از روغن بود اما هم اکنون عرضه به گونه‌ای است که هر خانوار برای میزان مصرفی که دارد می‌تواند روغن بخرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روغن برای رفع نیاز مردم وجود دارد

وی ادامه داد: در حال حاضر روغن‌های موجود به رفع نیاز مردم کمک می‌کند اما با تمهیداتی که اندیشیده شده و صحبت‌هایی که با مقامات مسئول داشتیم طی روزهای آینده وضعیت توزیع روغن مثل قبل خواهد شد و قفسه‌ها پر از روغن می‌شود.

فکوری گفت: توزیع روغن از طرف تولیدکننده کاهش یافته ولی قطعاً در روزهای آینده، اوضاع به روال قبل بر می‌گردد.

مشکلی در عرضه ماکارونی نداریم

وی در مورد عرضه ماکارونی هم گفت: در حال حاضر دیگر هیچ مشکلی در بخش عرضه ماکارونی نداریم و ماکارونی با قیمت‌های جدید در حال توزیع است و هیچ کمبودی نداریم.

آخرین قیمت برنج وارداتی

رئیس اتحادیه سوپرمارکت داران تهران به برنج و شکر هم اشاره کرد و افزود: در شکر و برنج هم کمبود نداریم و قیمت‌ها نیز هنوز تغییری نکرده است؛ در حال حاضر شکر با قیمت ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومان، برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج هندی ۱۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج پاکستانی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود.

آغاز توزیع ماکارونی با قیمت های جدید | فروش اجباری تن ماهی و رب گوجه با روغن خوراکی کد خبر 675185 برچسب‌ها روغن قیمت - تنظیم بازار برنج گرانی شکر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روغن قیمت تنظیم بازار برنج گرانی شکر حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی به کشاورزان شالیکار استان خبر داد و گفت:برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.

او افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

افراسیابی گفت: کود‌ها از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه به کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • متقاضیان خودروهای خارجی بخوانند/ زمان دقیق عرضه خودروهای برقی اعلام شد + جزییات
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری