Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@14:05:52 GMT

«بهروز آقایی» مدیرکل بندر امام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۰۶۱۴

«بهروز آقایی» مدیرکل بندر امام شد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان را به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان منصوب کرد.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی بهروز آقایی مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان را به مدیرکلی بنادر و دریانوردی خوزستان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حکم انتصاب آقایی، مواردی، چون بازاریابی مناسب و تسهیل جریان کالا، توسعه بنادر، ارتقا ایمنی در زمینه فعالیت‌های بندری و دریایی، توسعه حمل‌ونقل چند وجهی و توسعه و تجهیز ناوگان مسافری دریایی ذکر شده است.

گفتنی است بندر امام خمینی (ره) در حال حاضر پایانه مسافری، اسکله و دیگر زیرساخت‌های مرتبط با حمل و نقل مسافری دریایی ندارد.

آقایی جانشین عادل دریس مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی خوزستان می‌شود.

موافقت نامه موسوم به «چابهار» شامل ایجاد کریدور هند-ایران-افغانستان در تهران و با حضور اشرف غنی احمد زی و حسن روحانی رؤسای سابق جمهوری‌های اسلامی افغانستان و ایران و نارندرا مودی نخست وزیر هند در ۳ خرداد ۱۳۹۵ به امضا رسید؛ بهروز آقایی از ۵ تیر ماه همان سال (۱۳۹۵) به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان منصوب شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی بنادر کشور بنادر ایران بندر امام وزیر راه و شهرسازی بهروز آقایی بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  محمد رضا علیمرادی گفت: در پی بارش‌های فرا نرمال در جنوب استان، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و همچنین سرریز شدن سد‌های جنوب استان شاهد جا‌بجایی گونه تمساح از مناطق زیست طبیعی به سایر نقاط هستیم.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: در ادامه گشت و کنترل‌های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار و همچنین در پی دریافت گزارش‌های مردمی دوستداران محیط زیست مبنی بر وجود تمساح، مامورین اجرایی پاسگاه‌های محیط بانی نگور و درگس اقدام به جاجایی این گونه‌ها کردند.
محمدرضا علیمرادی تصریح کرد: در روز‌های اخیر این سومین گونه تمساح است که از زیستگاه‌های طبیعی خارج شده که پس از بیومتری و اطمینان از سلامتی در زیستگاه اصلی و امن منطقه حفاظت شده باهوکلات رهاسازی شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از شهروندان و دوستداران محیط زیست درجنوب استان خواست: در صورت مشاهده هر گونه حیات وحش مراتب را به نزدیکترین اداره محیط زیست شهرستان اطلاع و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود