Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@07:07:53 GMT

کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم موادمخدر صنعتی شیشه در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۰۷۷۰

کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم موادمخدر صنعتی شیشه در اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سردار "سید محمد صالحی" دربیان این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های قاطع و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تسلط اطلاعاتی یک محموله موادمخدر صنعتی که از مرزهای شرقی وارد کشور شده، را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد دقیق اطلاعاتی، محور انتقال موادمخدر را در خروجی شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات تعقیب و گریز و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و پراید سوداگران مرگ را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار ۶۲ کیلو و ۸۶۰ گرم مواد مخدر صنعتی شیشه که از کشورهای شرقی وارد کشور شده را کشف کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط ۲ سوداگرمرگ دستگیر شدند، تاکید کرد: پلیس با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

کد خبر 1629210

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چند فقر سرقت خودرو در این شهرستان بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
هادیان افزود: با بررسی‌های میدانی و کار دقیق اطلاعاتی ماموران انتظامی در کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این فرماندهی در نهایت هویت ۲ عامل اصلی این سرقت‌ها شناسایی و از مخفیگاه این باند پنج دستگاه خودرو مسروقه کشف شد ومتهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد